שני חשודים, תושבי ראשון לציון, נעצרו הבוקר (שישי) בחשד שירו לעבר מועדון "Art Club" שברחוב קיבוץ גלויות בתל אביב ונמלטו מהזירה.

צפו: הגיעו עם מיכל דלק בשעת לילה, והציתו עסק למכירת מזגנים


מבדיקה ראשונית עולה חשד כי הרקע לאירוע הוא מניעת כניסה למועדון, וכאשר המאבטחים לא אפשרו להם להיכנס הם עזבו את המקום, ושבו חמושים. כוחות המשטרה הגיעו למקום והחלו בסריקות נרחבות במקביל לחקירה שנפתחה לבדיקת נסיבות האירוע. כאמור, בתום מרדף נעצרו שני החשודים שהועברו לחקירה בתחנת יפו ובהמשך יובאו לביהמ"ש להארכת מעצרם.

שני המאבטחים בשנות ה-20 לחייהם נפצעו באורח קשה וקל. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים איכילוב. 

חובש מיחידת האופנועים של מד"א, כפיר ורסנו סיפר: "כשהגענו למקום הייתה המולה, הובילו אותנו למבנה, בחדר המדרגות ראינו 2 גברים פצועים שוכבים, אחד מהם גבר כבן 28 היה מעורפל הכרה עם פציעה חודרת, והשני גבר כבן 25 היה בהכרה מלאה עם פציעה מירי, סיפרו לנו שהם נפצעו בארוע אלימות שהיה מעורב בירי, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ובעזרת השוטרים שפינו לנו את הדרך מההמולה פינינו את 2 הפצועים לבית החולים כשמצבו של אחד קשה והשני קל".

בחודש מרץ האחרון תושב חולון בן 30 נעצר בתל אביב, לאחר שאיים בנשק על נוכחים במועדון ברחוב קיבוץ גלויות בעיר. מתחקור ראשוני עלה כי החשוד הורחק ממועדון במקום ע"י המאבטחים, וחזר לכניסה למועדון כשהוא חמוש. לפני כשנה שני חשודים פתחו באש לעבר מועדון "אדיסון" שבשדרות ההסתדרות במפרץ חיפה. באירוע נפצע אנושות בן 20 מעכו שנורה בפלג גופו העליון על ידי מאבטח של המועדון.

ב-2007 צעיר בן 33, בעל חברת אבטחה גדולה שעבד כמאבטח במועדון "נַייט" (ה"דום" לשעבר) ביד חרוצים שבתל-אביב, נרצח לאחר שהוא ועוד ארבעה בני-אדם נורו על ידי אופנוען חמוש באקדח. כשנתיים קודם לכן צעיר תושב עוספיא נורה ונהרג בפתח מועדון "רוקו ביץ'" בחיפה לאחר שצעירים שסולקו מהמועדון פתחו באש לעברו.