בחודש יולי האחרון, מוחים נגד הרפורמה המשפטית ביישוב עומר טענו כי נהג שעבר במקום תקף אותם וניסה לדרוס אותם מחוץ לביתו של חבר הכנסת שלום דנינו ביישוב עומר. הנהג ואדם שהיה עמו ברכב עוכבו באותו היום לחקירה במשטרה בחשד לתקיפת המפגינים במקום. היום (ראשון), כחודשיים לאחר המקרה, נסגר תיק חקירתו של החשוד בתקיפה, והמפגינים שטוענים שהותקפו זועמים נוכח ההחלטה לסגור את התיק.

"לקחו מקל במבוק והחלו להכות את המוחים": המחאה הסוערת מחוץ בית חה"כ מהליכוד

ערן צלגוב, תושב באר שבע שהותקף, אמר ל"מעריב": "לפני שלושה שבועות הזמינו אותי לחקירה, להשלים פרטים לתיק - וזהו שם זה נגמר. רואים בסרטון את הכל, הוא יצא עם מקל כדי להרביץ. במשטרה טוענים שלא מדובר בעניין פלילי. זה מפחיד, מה הם מציעים שאני אעשה? זה מעצבן, מאכזב וקצת מייאש. אם אנשים ירגישו שהם לא יכולים לסמוך על המשטרה, המצב לא יהיה טוב. במדינה תקינה המשטרה צריכה להגן על האזרח, גם אם הם לא מסכימים עם דעתנו". 

"אני לא רוצה לחשוב שהמשטרה תהפוך להיות המשטרה הפרטית של איתמר בן גביר", הוסיף. "מאז האירוע אני תמיד שם לב לסביבה ובכוננות ספיגה, אני לא מתכוון להפסיק להפגין. נותנים רוח גבית לאלימות נגד מפגינים, הצחנה ממשרדי הממשלה מגיעה למטה. חבל שזה ככה".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "נסיבות האירוע בכללותן אינן מאפשרות להמשך החקירה או להעמדה לדין. עם זאת, מפנים לשורות הדין חומרי החקירה יועברו לבחינה בחטיבת התביעות המשטרתית".

הסרטון בכתבה פורסם לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר. אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]