אירוע אלימות חמור אירע ביום חמישי האחרון בבית ספר לאחר שעות הלימודים, ולא דווח למשטרה. בתיעוד מהזירה נראה נער, תלמיד כתה י"א בבית ספר תיכון "גולדווטר" באילת כשהוא מותקף באלימות כאשר מסביבו קבוצת תלמידים, שהטיחו אותו לקרקע והכו אותו.

חשד לרצח בדרום: בעל ירה למוות באשתו - ולאחר מכן בעצמו
איומים וסחיטות בבית הכלא: ראש ארגון הפשיעה קוטייר עודה הואשם

במשטרה בודקים את נסיבות האירוע, כאשר לפי החשד הראשוני קיים סכסוך על רקע כספי בין הנער לקבוצת התוקפים שלומדים יחד איתו בבית הספר. הוא פונה לבית החולים יוספטל באילת במצב קל, שם תושאל על ידי חוקר משטרה בנקודת השיטור שבבית החולים. נער אחד נעצר ושוחרר למעצר בית, כאשר בימים הקרובים המשטרה צפויה לעצור שני נערים נוספים שהיו מעורבים בקטטה.

ליאת רומנו, אשר בתה לומדת בשכבה של הילד שהותקף אמרה ל"מעריב": "אני נמצאת בתחושת חוסר אונים איומה. אני מזדעזעת שאף אחד לא ניסה לעצור, לא ניסה להתערב במקום לצלם את האלימות. זה פשוט מתסכל אותי. בכל מקום שאתה הולך יש אלימות, אמרת מילה שלא באה למישהו במקום ואתה לא יודע איך זה יסתיים".

"אני מסתובבת בתחושה איומה, מסתובבת בפחד", הוסיפה, "אני לא יודעת אם פתאום מישהו יתקוף את הבת שלי בבית הספר, המהירות שמגיעים לאלימות פיזית מפחידה. אני מלמדת את הילדים שלי שכל דבר פתיר, אבל אני מתוסכלת כי אני לא רואה פתרון למצב. איבדו שליטה על הכל. אף אחד לא טרח לספר לנו שזה קרה, רק כמה ימים אחרי, הסרטון הקשה הזה הופץ ורק אז דיברו איתנו".

מ"מ מפקד משטרת מרחב אילת, סנ"צ משה קראדי אמר: "אנו עוקבים בדאגה אחר מגמת העלייה המתמשכת בתופעת האלימות בקרב בני נוער בתוך כתלי בתי הספר – אלימות שהפכה לנגע חברתי. אנו פועלים לאורך השנה בפעולות מניעה בדמות שיחות והרצאות בבתי הספר בהן אנו עומדים עם בני הנוער על המשמעויות וההשלכות הנלוות לפתיחת הליך פלילי והשפעתו ארוכת הטווח". 

עוד הוסיף: "אני קורא להורים למלא את האחריות המוטלת עליהם – לשוחח עם ילדיהם ולהפגין מעורבות בחייהם ובמעשיהם כשהם לא בנוכחותם. המשטרה פועלת באפס סבלנות כלפי מקרים מסוג זה בדגש על עבירות בריונות, ולא נהסס להשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותנו, עם כל ההשלכות הנלוות לכך".

מ''מ מפקד משטרת מרחב אילת, סנ''צ משה קראדי (צילום: דוברות המשטרה)
מ''מ מפקד משטרת מרחב אילת, סנ''צ משה קראדי (צילום: דוברות המשטרה)

הסרטון בכתבה פורסם לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]