אירוע חריג נוסף: כוח ימ"מ עצר לפני זמן קצר בכביש 431 ברמלה שלושה חשודים בפיצוץ מטען החבלה בפארק הירקון הבוקר (שישי). שניים מהחשודים מתגוררים באזור ירושלים ולסירוגין ביפו.

שוב: סוכלה הברחת שישה מטעני חבלה בבקעת הירדן

המשטרה והשב"כ פתחו בחקירת נסיבות האירוע ובבדיקת הקשר בין החשודים לבין הפיצוץ. בחקירה ראשונית של אחד החשודים בשב"כ הוא קשר עצמו לאירוע. 

כזכור, אתמול חשף מעריב כי ישנן למעלה מ-70 התרעות לביצוע פעולות חבלה וירי. למעריב נודע כי על פי המידע המודיעיני הרב שהצטבר בעיקר בשבועות האחרונים הכוונה היא לבצע פיגועי טרור בעיקר יחידניים על מנת לשבש את היערכויות המשטרה שפורסת החל מהערב חמישי אלפי שוטרים ברחבי הארץ ומרביתם באותם אזורים המוגדרים כמועדים לפורענות, וזאת כחלק מתכנית סדורה של המפכ"ל רנ"צ יעקב שבתאי.

עוד עולה כי במשטרה מודעים לשיתוף הפעולה של ארגוני הטרור עם מפגעים פוטנציאלים וכן לאפשרות להצטרפותם של מפגעים מהכפרים הסמוכים לרבות מג'נין במטרה לבצע את הפיגועים ולשבש את חגיגות ראש השנה. "יש להם מטרה להפריע לנו בחג", אומר גורם בכיר במשטרה למעריב ומוסיף: "אנחנו לא עוסקים בשאלה האם יהיה פיגוע אלא לצערנו בשאלה מתי? אנחנו נערכים בכוחות גדולים מאד והרבה יותר מהרגיל בשל אותן התרעות והמטרה לדאוג לביטחון אזרחי מדינת ישראל".