פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום (שני) לבית-משפט לנוער בפתח תקוה כתב אישום כנגד ארבעה קטינים בני 16-17 מפתח תקווה וראש העין בגין תקיפה הגורמת חבלה של ממש בנסיבות מחמירות, פציעה בנסיבות מחמירות ועבירות נוספות.

ארבע שנים אחרי: הורשע מבצע הרצח האכזרי של שכנו בירושלים
הצתת פסלו של דוד בן גוריון: הוארך מעצרו של החשוד במעשה
 
כזכור, בשבוע שעבר משטרת פתח תקווה פתחה בחקירת אירוע אלימות שתועד והועלה לרשתות החברתיות, שבו נראה נער מאוים וסופג חבטות ואגרופים מחבורת נערים. מכתב האישום שהגישה עורכת הדין ליטל שירי מפרקליטות מחוז מרכז, עולה כי על רקע סכסוך קודם קבע אחד הנאשמים להיפגש עם המתלונן – נער בן 15, בגן בפתח תקווה והצטייד באלה. כשהמתלונן הגיע, החלו הנאשמים להכותו בראשו, פניו וגופו בבעיטות, אגרופים, באלה, ואחד הנאשמים הכה את המתלונן בקרש. הנאשמים הכו את המתלונן תוך כדי שהם צועקים עליו ודורשים מהם שימסור להם כתובת של קטין נוסף.

המתלונן ניסה לחמוק מהמכות אבל שניים מהנאשמים הלכו בעקבותיו והמשיכו להכות אותו ולצעוק שייתן להם את הכתובת של הקטין. בשלב מסוים המתלונן נצמד לגדר במקום בניסיון להימלט מהמכות, והנאשם עם האלה הצמיד אותה לצווארו ואיים עליו "רד על הרצפה", תוך כדי שנאשם נוסף ממשיך להכות אותו. למרות שהתחנן שיפסיקו, ושדימם מריבוי המכות, המשיכו שניים מהנאשמים להכות אותו כשאחד מהם גם מצלם אותו כדי להשפיל אותו.

בשלב מסוים, בעוד המתלונן כורע על ברכיו, אחד הנאשמים חשמל אותו עם שוקר חשמלי. המתלונן שנאנק מכאבים זעק שאינו יודע את כתובתו של הקטין הנוסף. כך המשיכו הנאשמים להכות את המתלונן באמצעות סטירות ובעיטות, תוך כדי שהם מונעים ממנו לקום, מצלמים ומקטינים אותו ומחייבים אותו לומר על עצמו אמירות מבזות.

כתב האישום מייחס לנאשמים עבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש בנסיבות מחמירות ובצוותא חדא, פציעה בנסיבות מחמירות, ולשניים מהם מיוחסת גם עבירת איומים. בנוסף, הוגשה בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים.