ביום שישי האחרון בוצע שוד בחנות ברהט, במהלכו אחד העובדים ששימש כמוכר בחנות נאבק בשודדים. בשיחה היום (שני) למעריב, הגיב בעל העסק על האירוע. 

תקפו את הקורבן עם שוקר חשמלי: פרטים חדשים על הלינץ' בפ"ת
הצתת פסלו של דוד בן גוריון: הוארך מעצרו של החשוד במעשה
 
"זה שוד שלישי בתוך פחות מחודש", סיפר בעל העסק. "מה שהעובד שלי עשה, לא כל אחד יכול לעשות את זה. אם הייתי במקומו, בחיים לא הייתי עושה את זה בחיים".

"הם ירו שלושה כדורים בתוך החנות, הוא נלחם איתם, הוציא מהם את האקדח אם היה כדור בקנה זה היה יכול להסתיים בהרוגים", שיחזר. "הוא לא היה צריך לעשות את זה, זה מסוכן. החיים של העובד שלי יותר חשובים. מה שהוא עשה שם הוא כמו רמבו. אני שולח אותו לחופשה בתשלום וחופשה בדובאי כאות תודה, הוא הציל את העסק שלי מגיע לו. אם הייתי יכול הייתי נותן לו גם צל"ש. הם השאירו אפילו מחסנית. בשוד הקודם הם גנבו 10 אלף שקל, לא הספיק להם". 

אחד אבו פריח, העובד שנאבק עם השודדים סיפר: "הם ירו שלוש פעמים. לא פחדתי. אני לא פוחד מאף אחד. אם זה יקרה שוב אני אעשה את זה שוב. לא יעיזו להיכנס לפה. ביקשו ממני את כל הכסף וסיגריות. נתתי בהתחלה רק 700 שקל, אבל הם נכנסו ורצו עוד. אחד כיוון עלי אקדח, סובבתי את האקדח לצד שלו, הייתי בטוח שאני אנצח אותם". 

העובד אחמד אבו פריח, נאבק בשודדים (צילום: צילום פרטי)
העובד אחמד אבו פריח, נאבק בשודדים (צילום: צילום פרטי)

"לא הגשתי תלונה למשטרה, כי פעם הגשתי משטרה ולא עשו כלום", סיפר בעל העסק. "אני לא מרגיש שלוקחים את זה ברצינות. אם המשטרה רוצה היא יכולה. אני אישית בתור בעל עסק איבדתי את האמון במשטרה. אומרים שאין להם כח אדם, בא השר לבט"פ בן גביר, אמר שיעשה סדר במגזר, יביא משילות. צריך לעצור את הפושעים השפלים האלה. המשטרה רוצה שאני אקח את החוק לידיים, אשמור על עצמי, על החנות שלי. ברהט המשטרה לא עושה שום דבר, אז הם עושים מה שבא להם. אני מצפה מהמשטרה שתתפוס אותם ותכניס אותם לכלא. אסור להם להישאר דקה בחוץ. להיכנס לחנות עם שני אקדחים והם עוד מסתובבים. יש חשש שהם יחזרו פעם נוספת". 

ממשטרת ישראל נמסר: "בעקבות סרטון שהופץ ברשתות החברתיות אודות אירוע שוד שאירע על פי החשד בעיר רהט, פתחה המשטרה בחקירה יזומה לבדיקת נסיבות המקרה. אנו פונים לציבור להגיש תלונה ולדווח על כל אירוע פלילי ולשתף פעולה עם המשטרה על מנת להגיע לחקר האמת".