סיכול אירוע ירי במסגרת סכסוך עבריינים: שוטרי המחוז הצפוני עצרו חולייה של שלושה חשודים החברים בארגון הפשיעה של חרירי בדירה בעיר נצרת ותפסו בה אקדח גלוק, מכשיר קשר ורעלת פנים.

20 קורבנות ב-20 חודשים: תולדות הסכסוך בין ארגוני הפשע בכרי וחרירי
בגין חטיפה וסחיטה באיומים: כתב אישום יוגש נגד בן משפחת חרירי

כלי הנשק שנתפסו בנצרת (צילום: דוברות המשטרה)
כלי הנשק שנתפסו בנצרת (צילום: דוברות המשטרה)

בפעילות של שוטרי המחוז הצפוני ולוחמי מג"ב בעיר נצרת בוצע פעילות כנגד מספר חשודים במעורבות באירועי אלימות כחלק מסכסוך עבריינים בין משפחות הפשע חרירי ובכרי.

הכוחות פשטו על דירת המסתור בעיר ובחיפוש בתוכה נתפסו: 

  •  אקדח מסוג גלוק.
  • מכשיר קשר.
  • מספר טלפונים מבצעיים ,כפפות ורעלת פנים.

שלושת החשודים, תושבי נצרת, נעצרו ובהתאם לבקשת המשטרה מעצרם הוארך בבית המשפט השלום בנצרת עד לתאריך 19/09/23. 

הנשק שנתפס בדירה בנצרת (צילום: דוברות המשטרה)
הנשק שנתפס בדירה בנצרת (צילום: דוברות המשטרה)

כזכור, בסוף החודש שעבר נעצר אמיר בכרי, ראש הארגון, בדירת מסתור בבסמת טבעון, כשלצדו סגנו ואף חשוד במעורבות בחיסולו של עבד לטיף זייתון, הגזבר בארגון הפשיעה של אבו לטיף. 

השלושה הובלו לחקירה במשרדי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז צפון במשטרה. ארגונו של בכרי מצוי כבר תקופה ארוכה בסכסוך עקוב מדם עם ארגונו של חרירי, סכסוך שכבר גבה 30 קורבנות, והעסיק את חוקרי ימ"ר צפון חדשות לבקרים. 
 
בתוך כך, ארגונו של בכרי ספג לאחרונה מספר מכות קשות, אך גם השיב אחרות משלו, במסגרת המאבק העקוב מדם מול משפחת הפשע של נאסר חרירי. במסגרת המאבק בין שני הארגונים, קופחו חייהם של למעלה מ-30 קורבנות, רק במהלך השנתיים האחרונות. אל אותם הארגונים, חברו במהלך התקופה, גורמים מארגונים נוספים, שהובילו לרוח גבית נוספת שקיבלו כל אחד משני הארגונים.