שמוליק סילמן, בעלה של השרה עידית סילמן, הגיש בתחילת השבוע תביעה כנגד המפגינה נאווה רוזיליו, זאת לאחר שטענה בטוויטר כי חופשה פרטית של השרה מומנה מספי משלם המיסים.

לקראת התפילות יום הכיפורים: בית המשפט יכריע בשאלת הצבת המחיצות בכיכר דיזנגוף
דרמה בצפון: שלדת טנק נגנבה ואותרה במגרש גרוטאות
 
"אז אחרי ששמוליק סילמן, אשתו ושאר המשפחה בילו בשבועיים האחרונים ברחבי ארה"ב (על חשבוננו כמובן!)", צייצה רוזיליו, "המשפחה חוזרת מחר בבוקר כדי להמשיך לשרת את הרודן". 

בכתב התביעה דרש סילמן לפיצוי של כ-10,000 שקלים, זאת בשל שני סעיפים. הראשון הוא סעיף לשון הרע ובו נכתב "יפורש כי במסגרת ההתבטאות יצרה הנתבעת רושם כוזב כאילו חופשת המשפחה מומנה מכספי ציבור, כאשר למען האמת, טיסתה של חה"כ סילמן במסגרת תפקידה נקבעה לפני חודשים מספר, ואילו טיסתם של יתר בני המשפחה, כולל הארכת השהות של חה"כ, מומנו במלואן מכספם הפרטי". 

הסעיף השני עסק בפגיעה בפרטיות ובו נכתב "חשפה הנתבעת פרטים ספציפיים לגבי מספר טיסתם ומועד שובם המדויק של התובע ובני משפחתו (הכוללת ילדים, כאמור), תוך שהיא קוראת לציבור לתת להם קבלת פנים חמה"

כזכור, כתב התביעה הגישה לאחר מכתב התראה שנשלח לרוזיליו בתחילת חודש אוגוסט שם נכתב: "במסגרת ההתבטאות יצרת רושם כוזב כאילו חופשת המשפחה בשבועיים האחרונים מומנה מכספי ציבור, כאשר למען האמת, טיסתה של חה"כ נקבעה לפני חודשים מספר, ואילו טיסתם של כלל בני המשפחה, כולל הארכת השהות של חה"כ, מומנו במלואן מכספם הפרטי".

עוד צויין בו כי "נכון לרגע זה נותר הציוץ על כנו, לא נמחק ולא תוקן. יצויין כי קצפו של מרשנו לא יצא על הדעות המבוטאות בפרסום - איש איש ודעתו ומחלוקת היא אבן היסוד של הדמוקרטיה. יחד עם זאת, אין מקום להעליל העלילות דם".