פרסום ראשון: בית משפט השלום בנתניה זיכה עולה מצרפת מתקיפת שכניו, לאחר שמתח ביקורת על המשטרה אשר הסתפקה בגביית תלונות הצדדים – ללא חקירת עדים אובייקטיביים לאירוע.

בהלה באשדוד: פצצת תאורה מחוברת למצנח נחתה במרכז מסחרי בעיר
תכננו לפוצץ מכונית תופת? ארבעה בני משפחת הפשע ג'רושי נעצרו ברמלה

על פי כתב האישום, באפריל 2020 החל ויכוח בין הנאשם לארבעת בני משפחה שמתגוררים באותו הבניין. נטען כי במהלך הויכוח הנאשם בעט ברגלה של הבת חבט בראשה של האם  והכה את האב באמצעות מוט ברזל.

במהלך הדיון עלתה תמונה למערכת יחסים קשה בין השכנים, הנאשם טען כי השכנים אינם מכבדים את הניקיון כל למשל  השכנים השאירו ערימה של קרשים לאחר שפירקו את הסוכה שהייתה במהלך החג. הנאשם אף פנה לאור ההתנהלות לפיקוח העירוני דבר שגרר תגובות מצד שכניו.

עורכי הדין רועי לנג וחכמת מואסי שייצגו את הנאשם מטעם הסניגוריה הציבורית טענו כי הנאשם ירד לחצר במטרה לתעד פעילות לא תקינה של המתלוננים בחצר. בתגובה המתלוננים הם שהפעילו נגדו אלימות כדי למנוע ממנו לצלם אותם.

עוד טענו עורכי הדין כי היחידה החוקרת פעלה שלא כדין בכך שלא תעדה באופן ויזואלי את חקירותיו של הנאשם, שאינו דובר עברית וכן נמנעה מחקירת עדים אובייקטיבים ובחרה להישען על עדים מעוניינים בלבד.

בית המשפט קיבל את טענות ההגנה, וקבע כי עדותו של הנאשם נמצאה מהימנה השופטת קרן וקסלר ביקרה את התנהלות המשטרה: "אמנע מלהכביר במילים אודות ניהול החקירה, אולם אומר בתמצית כי הטענות שהעלתה ההגנה מקובלות עלי ונראה כי החקירה התנהלה שלא על פי כללי התיעוד הקבועים בחוק ואף דומה כי היחידה החוקרת הסתפקה בתלונות הצדדים שנמסרו בתמצית ונמנעה מחקירת עדים אובייקטיבים לאירוע".