חיסול בחיפה: עאטף אבו כליב, גבר כבן 50, חוסל הבוקר (רביעי) בדרך ישראל בר יהודה בחיפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת האירוע, מצאו אותו ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו. שלושה רעולי פנים חמושים בנשק אוטומטי פתחו לעברו בירי מסיבי, גרמו למותו במקום ונמלטו מהזירה. כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום ופתחו בחקירה.  הקורבן הוא בן דודו של עומאר אבו כליב, חבר בארגון הפשע של נאסר חרירי. 

טרגדיה במרכז הארץ: צעיר נהרג בהתנגשות רכבים סמוך לפלמחים
אירוע חריג בנתניה: גבר אותר ללא רוח חיים באתר בנייה בעיר

החשד הוא שמדובר בנקמה על החיסול של אדמונד ביבי בשבת האחרונה. מדובר בקורבן ה-178 בחברה הערבית מתחילת השנה.

חובש בכיר במד"א ישי לוי, שנכח במקום, מסר: "ראינו את הגבר שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מפציעות חודרות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

המשטרה פתחה בסריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירות השונות ע"י חוקרי המז"פ, זאת במסגרת חקירת האירוע.

עדת ראייה באירוע הירי בחיפה מספרת: ״אני גרה בקריות והייתי בדרך לעבודה שלי בחיפה, ולפתע שמעתי ירייה אחת אחר השנייה. פתאום אני קולטת שיורים במישהו בתוך הרכב שלו לפניי. זה היה פשוט מזעזע, הייתי בהלם בתוך הרכב שלי ולא יכולתי לזוז. הייתי משותקת - ואני בטראומה עד עכשיו, מעולם לא נחשפתי לאירוע פלילי בסדר גודל כזה מול עיניי. לאחר המקרה, גופתו של הנרצח הייתה מוטלת דקות ארוכות על הכביש מול עיניי עד שהגיעו ממד״א. פשוט לא ייאמן שלאור יום בכביש ראשי בעיר מרכזית בישראל - ביצעו ירי חי. הפחד הראשוני שלי היה, בייחוד במדינה של פיגועים, הוא שיפגעו גם בי״.

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]