מור עזרן, אוהד הפועל תל אביב, שוחח הבוקר (רביעי) עם בן כספית וינון מגל בתכניתם ב-103FM, וסיפר אל האירועים הקשים שאירעו אתמול בדרבי התל אביבי. "קשה מאוד. עצוב מאוד. מראות מחרידים ראינו אתמול מחוץ לבלומפילד", ציין. 

"להתעלם ממנו לחלוטין": בתל אביב לא מחכים לבן גביר
ח"כ מהליכוד נגד בן גביר: "נכון היה שיגיע לתפילה בערב כיפור ולא אחריה"

עוד הוסיף: "כנראה שכל מה שניסו לצייר על האוהדים במשך הזמן, השבועות האחרונים, התממש. ניסו לעשות דה לגיטימציה לכל האוהדים, לתאר אותנו כעבריינים, ואתמול ראית התנהגות כמו לעבריינים. זה התחיל במעצרים מנהליים והמשיך להתפרעות עם סוסים ויס"מניקים על אוהדים שבסה"כ עמדו בתור". 

הוא התייחס לאוהדים הרבים שנעצרו זמן קצר לפני המשחק: "רובם הגדול של כל העצורים שוחררו. אם תפסו באמת אמל"ח בכמות כזו גדולה, איך אתם משחררים את אותם אוהדים אחרי שש שעות? הם פשוט לא רצו שיהיה בלאגן במשחק, עשו מעצרי מנע".

עזרן תקף את הגורמים המעורבים: "אני לא חושב שהשיח הזה נכון, אנחנו לא צריכים להאשים עכשיו ארגון אוהדים אחר כשאנחנו מתייחסים לארגון אחד. העובדה היא שאתמול הפועל תל אביב היו במגרש, במשחק הכי גדול שלהם השנה, ללא ארגון האוהדים שלהם בלי שום סיבה. זה לא רלוונטי הפירוטכניקה, בלי תופים, דגלים, הדברים שמעודדים ותומכים בקבוצה. מה שראינו מחוץ לבלומפילד, הייתם צריכים לראות את הפרשים, את היס"מניקים שהתעמרו באוהדי הפועל תל אביב. למישהו זה נראה הגיוני להציב מגנומטרים? מה אנחנו מחבלים"?.

ממשטרת ישראל נמסר: "במסגרת הההיערכות המשטרה טרם המשחק שכללה מאות שוטרים וסדרנים ובעת הבידוק בכניסה לאצטדיון אותרו ונתפסו 2 בקבוקי תבערה, 120 אבוקות, 35 רימוני עשן ו-4 אקדחי זיקוקים. לצערנו הרב, היו אוהדים שהחליטו להפוך את הבילוי לזירת קרב של ממש ולסכן את עצמם, את אלפי האוהדים ביציעים, השחקנים שעל כר הדשא, השוטרים וכוחות האבטחה. במהלך האירוע נפצעו שני שוטרים בעקבות הפרות סדר והתפרעויות שכללו השלכת חפצים וגדרות ברזל על שוטרים  וקטטות שהתפתחו בין אוהדים טרם תחילת המשחק ברחובות הסמוכים לאיצטדיון".

עוד נמסר כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול באפס סובלנות כלפי כל גילוי אלימות והפעלת אמצעי פירוטכני, העלול לסכן את הציבור הנורמטיבי שמגיע למשחקים לראות כדורגל ברוח ספורטיבית ללא אלימות".