פרסום ראשון: מכתב בעילום שם שנכתב כנגד עשרה תושבי כפר פוריידיס נחשף הלילה (בין חמישי לשישי). המכתב מאשים את עשרת התושבים ברצח של ארבעה תושבי המקום, ומבקש לנקום בהם.

ערב של אלימות: שני גברים נורו למוות בפורידיס ובנגב
בחברה הערבית יש פי 6 מקרי רצח - בחברה היהודית שיעור הפענוח גבוה בהרבה

״אנחנו, הבחורים החופשיים מפוריידיס, מזהירים את כל מי ששייך לכנופיית 'התינוק', שאחראית על מספר פשעים בשנה האחרונה״, נכתב במכתב האזהרה. ״אנו מפנים את המסר למי שקרוב לכנופייה ומשתייך אליה. ראו הוזהרתם״.

מכתב האזהרה לכנופיית ''התינוק'' בפוריידיס. השמות במסמך טושטשו (צילום: פרטי)
מכתב האזהרה לכנופיית ''התינוק'' בפוריידיס. השמות במסמך טושטשו (צילום: פרטי)

״לפני כעשרה ימים הייתה סולחה זמנית בין ראשי הכנופיות״, מספר תושב הכפר. ״המשטרה אף ידעה על הסולחה ביניהן. קצין המודיעין הרים טלפון לראש המועצה שיעשה סולחה. היום, כשפג תוקפה של הסולחה, הם חזרו להשיב אש. כנופייה אחת מכונה ״טאצ׳י״ והשנייה - מכונה ״תינוק״. 

מי ששחרר את המכתב בעילום שם, שלח מכתב נגד העשירייה מכנופיית ״תינוק״ והצביע עליה כאשמה, כאמור, במוות של הארבעה שנרצחו בחודשיים האחרונים - ביניהם עוזר ראש העירייה, עלאא׳ מלעי. בנוסף, במכתב מאשימים את העשרה בזריעת אימה ופחד בתוך הכפר, ומודיעים על קריאת נקמה כנגדם. ״נראה שהנקמה שהכריזו כבר החלה היום. הפצוע מפוריידיס, אמיר מחאג׳נה, אכן נמצא ברשימה של עשרת המבוקשים שמבקשים לנקום בהם״, הוא מוסיף.