נתין זר, גבר בן 33 ממצוא סודני, נרצח הלילה באירוע אלימות בשדרות הר ציון בתל אביב בחשד לסכסוך בין עבריינים בקהילה. הרקע לאירוע, עפ"י החשד - סכסוך בין עבריינים בנוגע לסמים. הקורבן, שנפצע אנושות במהלך האירוע, קיבל טיפול רפואי מחובשים ופראמדיקים של מד"א, ופונה לבית החולים איכילוב בעיר - שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו.

כוחות משטרה שהגיעו לזירה החלו באיסוף ממצאים וגביית עדויות. מפקד מחוז ת"א, ניצב פרץ עמר ביחד עם פיקוד מרחב איילון הגיעו למקום ומקיימים כעת הערכת מצב, במהלכה הוטלה החקירה על היחידה המרכזית של מחוז ת"א.

פראמדיק מד"א אמיתי שטרן סיפר: "הפצוע שכב כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעה חודרת קשה בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות תוך כדי הפינוי לבית החולים. בחדר הטראומה הרופאים המשיכו את מאמצי ההחייאה אבל בסופן הם נאלצו לקבוע את מותו".

בתוך כך, הלילה נפצעו גם תשעה נוספים בקטטה המונית בין נתינים זרים ממוצא אריתראי שאירעה בשכונת התקווה בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבתי החולים איכילוב, וולפסון בילינסון ושיבא בתל השומר. בין הפצועים, צעיר כבן 20 במצב קשה עם פציעות חודרות, שלושה במצב בינוני עם פציעות חודרות, וחמישה פצועים במצב קל.

המשטרה עצרה 15 נתינים זרים בחשד שהיו מעורבים בקטטה, והחשד לרקע הקטטה הינו על מתנגדי ותומכי השלטון באריתריאה.

כמו כן, גבר כבן 40 נפצע קשה באירוע אלימות ככל הנראה בשכונת התקווה גם כן והגיע לרחוב מסילת ישרים בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבי"ח איכילוב, כשהוא עם פציעות חודרות.