ליל קרב בשפלה: לאחר החיסול סמוך למושב חצב שבדרום, המשטרה ביצע הלילה פעילות מבצעית ממוקדת בשכונת ג'ואריש שברמלה. במהלך הפעילות, חשוד שביצע ירי לעבר השוטרים, נוטרל ופונה לבית החולים במצב קשה. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כאמור, אדיר איבגי בן ה-37 מת אמש לאחר שנפצע אנושות מפיצוץ מטען שהוצמד לרכב והתפוצץ בכביש 40, סמוך למושב חצב שבדרום. אדם נוסף כבן 30 נפגע באירוע באורח בינוני ופונה לבי"ח קפלן עם חבלה רב מערכתית. צוותי הרפואה שהגיעו לזירה העניקו טיפול לשני הפצועים ונאלצו, כאמור לקבוע את מותו של  איבגי. 

במקביל, בלשי היחידה המרכזית (ימ"ר) מרכז שפעלו בחודשים נגד משפחת הפשע ג'ארושי קיבלו את הדיווח אודות הפיצוץ, הוזעקו לזירה ו הצליחו לזהות רכב ובו שני החשודים כשהם נמלטים מהזירה.  בלשי ימ"ר מרכז דלקו אחרי הרכב נמלט, ניהלו מרדף "עצבני" באזור צומת ראם ובסוף של דבר מלווה בירי. כתוצאה ממנו שני יושבי הרכב נפצעו, האחד באורח אנוש ובהמשך נקבע מותו והשני באורח בינוני שפונה לבית החולים. 

במקביל חוקרי ימ"ר לכיש פתחו בחקירה לגבי פיצוץ המטען אז עלה כי קורבן החיסול הינו אדיר איבגי, דמות המוכרת למשטרה שטופלה על ידי מחוז מרכז. שני האירועים הללו שמהווים אירוע אחד מצטרפים לאירוע רצח נוסף שאירע הערב באשקלון שם חוסל בירי דוד סאלם. מפקד מחוז מרכז- ניצב אבי ביטון שיבח את שוטרי הימ"ר על הפעילות הנחושה שהביאה לבסוף למעצר החשודים, סמוך למקום ומועד הרצח שעל פי החשד ביצעו.

גם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שיבח את עבודת המשטרה ומסר: "אני מגבה את פעילות המשטרה את המרדף שנערך נגד פושעים טרוריסטים סמוך לקריית מלאכי. ידע כל פושע פוטנציאל שכשהוא יוצא למסע הרצח הוא אינו לא חסין, המשטרה תגיע לאליו, לכל מקום אשר הוא ימצא. יחד עם המפכ"ל המשטרה, נמשיך לכתוש את ארגוני הפשע ונלחם בהם בכל האמצעים העומדים לרשותנו". 

זירת אירוע פיצוץ הרכב במושב חצב. צילום מבצעי מד"א
חובש מיחידת האופנועים של מד"א יונתן יוזף שמתגורר בסמוך סיפר: "אני מתגורר במושב סמוך ומיד יצאתי למקום. ראיתי רכב שרוף ומעוך, בכיסא הנהג נלכד גבר כבן 37 הוא היה מחוסר הכרה וללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. מהרכב חולץ גבר בן 30 בהכרה מלאה עם  חבלה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".
המרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית עדכן כי מטופלים בחדר הטראומה בבית החולים שלושה פצועים מהאירוע. פצוע ירי במצב קשה אך יציב, פצוע נוסף מפיצוץ במצב יציב, ופצוע נוסף במצב קשה מאוד.