מנהל בית הספר לאומנויות בתל אביב, אודי קליין, החשוד שקיים יחסי מין עם בן 17, זאת לאחר שביקש סיוע לימודי, החליט לצאת לחופשה ארוכה. בנוסף, המנהל חשוד בכך שביצע התכתבות בעלת אופי מיני עם תלמיד נוסף שלו, בן 16 בלבד.

על פי הפרסום לראשונה בחדשות 12 אמש המשטרה בודקת את המקרה. ממשרד החינוך נמסר: "מדובר בחשדות פליליים חמורים לכאורה, שאינם מוכרים למשרד ויבדקו בהקדם". ח"כ טלי גוטליב (הליכוד) התייחסה לפרסום בחשבון הטוויטר שלה וכתבה: "אם אתה מנהל תיכון יוקרתי בת״א שמנהל קשר מיני עם תלמיד בן 17 מתיכון אחר, שמך יהיה אסור לפרסום ואף אחד לא יעז לומר שזה לא הולם. בכל זאת מנהל מת״א".

מועד ההורים המרכזי תל אביב - יפו נמסר: "ועד ההורים המרכזי תל אביב - יפו נדהם מהפרטים שנחשפו אתמול והיום בערוצי התקשורת, המייחסים למנהל של בית ספר בעיר, קיום יחסים אינטימיים עם קטינים.  אנו מגנים בשאט נפש כל התנהגות לא הולמת למול קטינים על ידי צוותי חינוך. גם אם התנהגות זו אינה עוברת את הרף הפלילי, היא אינה מוסרית ואינה בהלימה למול סט הערכים והדוגמה האישית הנדרשת מנושאי תפקיד אלו".

"לאחר הודעת המנהל על יציאתו לחופשה ארוכה, ובמקביל למיצוי בדיקת פרטי הפרשה אנו קוראים למשרד החינוך לרכז את כלל המשאבים בדאגה לרווחת ובטחון תלמידי בית הספר והוריהם ולהחזרת בית הספר למסלול הנכון. אנו מוסרים מכאן את דאגתנו לשלומו של הילד, מחזקים אותו ואת בני משפחתו ועומדים לרשותו, כמו גם בעבור כל תלמיד.ה בעיר שחש נפגע.ת כתוצאה מכך", הוסיפו.

מהנהגת ההורים בבית הספר נמסר: "הופתענו מאד מהפרסומים אתמול באמצעי התקשורת. בעקבותיהם, מנהל בית הספר, אודי קליין יוצא לחופשה וסגניתו, ורד בן מאיר, תמלא את מקומו עד להודעה חדשה. צוות ביה"ס נעזר באנשי מקצוע רלוונטיים על מנת לתווך לתלמידים.ות את האירועים בהתאם לגילם.  נמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות ונעדכן בהתאם".