העבריין שמעון רביבו בן 48, המוכר למשטרה, חוסל אתמול (שלישי) בפיצוץ אופנוע בשדרות שמעון פרס, מול בית ספר רימון, באור יהודה. הוא היה יעד לחיסול ומעורב בפשיעה חמורה. כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום ופתחו בחקירת האירוע, כשהרקע לאירוע הוא פלילי. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה זיהו את הרוכב כשהוא שרוע על הכביש, ולאחר שלא הראה סימני חיים, נאלצו לקבוע את מותו במקום.

במשטרה נערכים להסלמה: "הפשע משתולל, תעוזת העבריינים גדלה"
לאחר שנפגע באירוע אלימות בקריית ים: נקבע מותו של גבר כבן 50

עוד בנובמבר בשנה שעברה בעת שצעד עם אשתו, בוצע ירי לעבר רביבו ואשתו נפגעה באותו אירוע בלבד. במרץ האחרון, בעקבות סכסוכים בעולם התחתון בין בנו של רביבו לגורמי פשיעה אחרים נעשה ניסיון נוסף לחסל את שמעון רביבו. הוא מזוהה כמקורב למשפחת חרירי ובכך הפך לאויב בין ארגוני הפשיעה האחרים.

קצין הכיבוי רותם שלם סיפר: "סמוך לשעה 21:00 התקבל דיווח בתחנת סביון על שריפת אופנוע, יצאו שני צוותי כיבוי, תוך זמן קצר הגיעו הצוותים למקום זיהו שריפת אופנוע במקביל הכנו פעולות כיבוי, מעבר לזה זיהינו אדם לאל רוח חיים שרוע על הכביש, תיחמנו את הזירה, האירוע הסתיים בתוך דקות ספורות, אנחנו בסיכומו של האירוע".

רותם שלם. קרדיט: אלון חרמון (צילום :אלון חכמון)

הילה שחר, תושבת האזור שנהגה בנתיב הנגדי סיפרה ל'מעריב': "הייתי בכיוון הנגדי, פתאום שמעתי בום מטורף, פגע לי רסיס בשמשה, בכיוון שלי, בהתחלה הייתי בטוחה שיורים בי, לא הבנתי מה קורה. עצרתי את הרכב, רעדתי מספר דקות עד שהבנתי - הסתכלתי אחורה, ראיתי להבה ענקית ואז הבנתי שזה אולי לא מכוון אלי, שיש אולי איזה פיגוע או מטען חבלה אבל כל היה השערות לא ידעתי מה קורה, וזהו התחילו להתאסף הרבה אנשים ותוך 5 דק הגיעה משטרה והייתה בהלה מטורפת".

הילה שחר. קרדיט: אלון חכמון (צילום :אלון חכמון)

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט: "לצערי גל הפשיעה שגואה בישראל הגיע גם לאור יהודה. הגעתי למקום האירוע וראיתי שהשגרה חוזרת בהדרגה. התייעצתי עם גורמי המשטרה במקום והתושבים יכולים להיות רגועים. הנחיתי את צוותי השיטור העירוני לתגבר נוכחות בשטח ככל שיידרש".

"כמו כן, הנחיתי את גורמי הביטחון בעירייה לסייע למשטרת ישראל בכל מה שיידרש, כולל שימוש בציוד הטכנולוגי המתקדם שפרוס בשטח", הוסיפה. "אני בטוחה שגורמי אכיפת החוק יגיעו במהרה לחקר האמת וינקטו את כל הצעדים להבטיח את שלום התושבים כך שאירועים כאלה לא יחזרו על עצמם בכלל במדינת ישראל".

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]