התפתחות דרמטית בחקירת הרצח בקריית ים: פחות מ-12 שעות לאחר הרצח של ולדימיר טימופייב, תושב קריית ים (57), חוקרי היחידה למאבק בפשיעה עצרו היום (רביעי) חמישה חשודים, ארבעה גברים ואישה, וביניהם החשוד המרכזי בביצוע הרצח בסמוך לחצות אמש ביחידת דיור בה התגורר הקורבן.

"אי אפשר לצאת החוצה, אנחנו בסרט אימה": כך הפכו רחובות ישראל לזירות מלחמה
גבר ירוי וללא רוח חיים נמצא בדירה נטושה באום אל-פחם
 
מפעולות חקירה מהירות, איסוף ממצאים וגביית עדויות, וביניהן עדות מרכזית של תושבת המקום, הצליחו החוקרים להתחקות אחר עקבותיהם של חמישה חשודים בגילאי 40-65, ובהם החשוד המרכזי, בן 66, שלהערכת השוטרים דקר את טימופייב, ולהביא אותם לחקירה.

מן החקירה, המנוהלת ע"י נצ"מ חיים סרגרוף, מפקד מרחב מנשה, עלה כי מדובר באירוע שהחל בקטטה בין שיכורים שהתפתחה בטרם הדקירות שמהן נפגע הקורבן. עוד עלה כי מדובר בחמישה שהכירו את המנוח, נהגו לשבת איתו ולשתות איתו לשוכרה, אלא שהפעם המפגש ביניהם, שהתרחש ביחידת הדיור ששכר הנרצח, הסתיים בטרגדיה.

החוקרים גבו עדויות מהחשודים שקשרו עצמם לאירוע ולרצח. בכוונת המשטרה להביא את כל החמישה לבית המשפט השלום בחיפה. בנוסף המשטרה מתכוונת לבצע שיחזור של האירוע בדירת המנוח יחד עם החשוד המרכזי. אל החקירה תתלווה גם הפרקליטות. במשטרה מעריכים כי החשוד המרכזי נמצא בידם.