מנהל בית הספר לאומנויות בתל אביב, אודי קליין, נחקר היום (רביעי) בחשד לביצוע מעשים מגונים בקטינים. זאת לאחר הפרסומים השונים שבהם נאמר כי קיים יחסי מין עם תלמיד בן 17. בתום החקירה שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים.

עו"ד אסף טל המייצג אותו מסר "אנו מברכים על פעילותה המהירה והנחרצת של משטרת ישראל שתשים סוף לשמועות המכוערות והטחת ההאשמות הפרועה בעיתונות, אודי שיתף פעולה באופן מלא עם החוקרים ושב לביתו כצפוי כשמדובר בעניינים שאין בהם כל חשד פלילי".

ביום שני האחרון, הודיע קליין כי בעקבות הפרשה החליט לצאת לחופשה ארוכה. ממשרד החינוך נמסר לאחר פרסום האירוע כי: "מדובר בחשדות פליליים חמורים לכאורה, שאינם מוכרים למשרד ויבדקו בהקדם". ח"כ טלי גוטליב (הליכוד) התייחסה לפרסום בחשבון הטוויטר שלה וכתבה: "אם אתה מנהל תיכון יוקרתי בת״א שמנהל קשר מיני עם תלמיד בן 17 מתיכון אחר, שמך יהיה אסור לפרסום ואף אחד לא יעז לומר שזה לא הולם. בכל זאת מנהל מת״א".

מהנהגת ההורים בבית הספר נמסר ביום שני: "הופתענו מאד מהפרסומים אתמול באמצעי התקשורת. בעקבותיהם, מנהל בית הספר, אודי קליין יוצא לחופשה וסגניתו, ורד בן מאיר, תמלא את מקומו עד להודעה חדשה. צוות ביה"ס נעזר באנשי מקצוע רלוונטיים על מנת לתווך לתלמידים.ות את האירועים בהתאם לגילם.  נמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות ונעדכן בהתאם".