אישה כבת 40 נורתה אמש (רביעי) למוות בשפרעם, ובעיר מתקשים להתאושש מהאירוע הקשה. תושב שפרעם שוחח עם "מעריב" וסיפר כי בנו הצעיר היה בסמוך לזירת האירוע. "היו עשרות ילדים בני שש עד 14 במגרש הכדורגל הסמוך, רצתי אל הבן שלי כמו משוגע, אנחנו חיים בפחד מוות. אי אפשר לחיות כאן".

טענות קשות בערערה: "מי שאחראי על המשילות שמח שזה קורה"
"אי אפשר לצאת החוצה, אנחנו בסרט אימה": כך הפכו רחובות ישראל לזירות מלחמה
"אובדן שליטה מוחלט": תחזית האימים של בכיר לשעבר במשטרה

"הפשע משתולל ואנשים הפכו להיות מאוד אלימים. הם שקעו במעגלי הרציחות ואיבדו את הראש", הוא הוסיף. "זה כנראה מהתסכול, מהעוני. בחמש השנים האחרונות התפתחה חברה מאוד אלימה - ילדים בני 15 ו-16 משחקים עם נשק".

לדבריו, "משפחות הפשע מפתות את הילדים שנמצאים בסיכון לרצוח בשביל כסף - אז הם לוקחים נשק והולכים לירות בלי רחמים, ורוצחים בדם קר".

על האווירה המתוחה בעיר בתקופה האחרונה סיפר: "זה הפך להיות כמו המערב הפרוע. בלילה בשפרעם אנשים היו מטיילים ברחובות - עכשיו לא תמצאי בן אדם אחד אחרי שבע שמונה בערב מסתובב ברחוב".

עוד סיפר: "יש משפחת פשע שיושבת על הר בין מצפה עדי לשפרעם, ועושים מה שהם רוצים. רק לפני שבועיים המשטרה פשטה על המקום שלהם, ואין רצח שהם לא קשורים אליו. 

"המשטרה מודעת לכך, אבל הם מסתובבים חופשי", טען. "כל מה שקורה עכשיו הוא צפוי. המשטרה פעלה שם ושחררה אותם לאחר כמה ימים, ומה שקורה כאן לא יאמן. 

"המשטרה מעודדת אותם, וכאילו מגנה עליהם. הם באים למגזר הערבי כדי לעשות כספים ולהשתמש באנשים. מפקדי תחנות באים לשפרעם ומתפנקים עם אוכל ועוגות בתוך הכפר - והם לא מטפלים בכלום. הפשע משתולל כי אין דין ואין דיין״.