תמונתו של יוסי כהן, שמתמודד בבחירות לראשות מועצת עומר, פורסמה היום (שישי) ברשתות החברתיות בצלב קרס יחד עם הכיתוב: "ונתתי בך אות קין אשר לא יימחה מעתה ועד עולם" - ביתו נעם הגיבה לדברים: "נחצה הגבול. לראות את אבא שלי עם צלב קרס מצויר על מצחו בפרסום בפומבי. אני מודה שלזה לא הכנתי את עצמי, לא האמנתי שנוכל להגיע לרמה נמוכה שכזו. זה גבול של חוסר אנושיות שאני לא יודעת להתמודד איתו'.

70% מהמצביעים: ההצבעה בבחירות לרשויות המקומיות תושפע רק משיקולים מקומיים

לא משנה מה הדת, מין, לאום או דעה פוליטית- יש סף ערכי ואנושי שהופך אותנו לבני אדם. אז אני כאן כדי להזכיר לכולנו- למועמדים האלו יש משפחות, יש אנשים שמחכים להם בבית ולפני הכל יש רגשות. האם אתה מכיר את סיפור קין והבל? האם למדת עליו לפני שהשווית את אבא שלי לרוצח? שהחלטת שאתה מדביק לו אות קין. מזכירה לכולנו! זה בסה״כ בחירות לראשות המועצה! די לרדת לפסים אישיים ולהכפיש בן אדם כעצם היותו אדם".

תמונתו של יוסי כהן פורסמה ברשתות החברתיות בצלב קרס  (צילום: רשתות חברתיות)
תמונתו של יוסי כהן פורסמה ברשתות החברתיות בצלב קרס (צילום: רשתות חברתיות)

גינויים נרחבים הגיעו גם משאר המתמודדים למועצה. סימה כחלון, המתמודדת לראשות מועצת עומר אמרה: "אני מגנה בתוקף את פרסום התמונה הנפשעת ברשתות החברתיות נגד המתמודד לראשות המועצה, יוסי כהן, ומצפה שרשויות החוק ייכנסו לתמונה, יאתרו את מבצע המעשה הנתעב המסתתר מאחורי פרופיל פיקטיבי ויביאו אותו לדין", כתבה כחלון בעמוד הפייסבוק שלה. "מערכת בחירות אין פירושה חירות לעשות הכל או לומר הכל. אם לא נשמור על הגבולות, אז לא יהיו כאלה. הציבור בעומר נבון מספיק כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורו בבחירות הקרובות. אין מקום להשמצות והכפשות שלא מוסיפות נקודות לאף אחד, אלא רק להיפך".

גם ארז בדש הגיב: ''כמו כולכם, נדהמנו הערב מחציית הגבולות עם פרסום תמונתו של המועמד יוסי כהן כשעליה צלב קרס. זהו מעשה מבחיל המבזה אותנו לא רק כישוב אלא כעם שסמל זה עבורנו הוא סמל המזכיר תקופות חשוכות. אנו, ארז בדש וכל סיעת "עומר אחת", מגנים את המעשה הנפשע וכמובן שבזים גם למגיבים הבוחרים להסיט את הדיון הציבורי משיח ענייני אל הפרקים החשוכים ביותר בהיסטוריה היהודית. פרקים בהם הספיקו שם, מוצא או דעה כדי למחוק פועלו של אדם''.

התמונה בכתבה פורסם לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]