לאחר הסערה שנוצרה בעקבות התבטאויותיו לכאורה, של המורה מאיר ברוכין מפתח תקווה, נגד חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, עיירת פתח תקווה, שבאמצעותה מועסק, הודיעה ערב (ראשון) כי היא הזמינה אותו לשימוע במטרה לסיים את עבודתו במסגרת מערכת החינוך העירונית.

משרד החינוך מסר כי "שר החינוך יואב קיש הנחה את הנהלת משרד החינוך לטפל במלוא החומרה בכל ביטויי הסתה ועידוד טרור מצד עובדי הוראה. כלל המקרים יטופלו בהתאם".

כאמור, מורים ותלמידים דורשים מאז אמש לפטר את המורה בעקבות התבטאויותיו. "אסור לתת לאקטיביסטים קיצוניים כמוהו לחנך ילדים בבית ספר", מסרו. אחד התלמידים סיפר: "אני קורא לכל ההורים לעשות בלאגן ושהמורה לא ילמד בבית ספר. בשיעור הראשון הוא נכנס לכיתה ואמר 'אני שמאלני קיצוני עוכר ישראל', ביקשנו להשאיר את הפוליטיקה מחוץ לכיתה וזה לא קרה. אני אישית הייתי בשיחה עם המחנך והמנהלת אבל הם אמרו לתת לו ניסיון. יודע שאם נניח לסיפור הוא יחזור ללמד, הוא עף כבר מבית ספר אחר בגלל אמירות כאלה ואחרות. הביאו אותו על הראש שלנו".

"אני יודע שזאת תקופה שכולנו צריכים להיות מאוחדים. אבל אני לא אכנס לשיעורי זום של מורה שכזה. זו הבגרות שלי ושל 150 תלמידים אחרים שלומדים איתו.  חבל שבצאת שבת זה הדבר הראשון שתלמידי כיתה י׳ צריכים להתעסק בו". הוסיף. 

זוהי איננה הפעם הראשונה שהמורה עומד במוקד הסערה. ב-2019 הוא הודח מתפקידו בבית ספר בראשון לציון לאחר שעורר סערה ועודד לכאורה סירוב גיוס לצה"ל ואף הגדיר טייסים של חיל האוויר כ"רוצחי ילדים". אז, החליטה עיריית ראשון לציון החליטה לסיים את העסקתו בין היתר בשל  תלונות מצד הורים לתלמידים על כך שהביע את עמדותיו הפוליטיות.