מנהלת לשכת שרה נתניהו, ציפי נבון תועמד לדין משמעתי, זאת לאחר שהאשימה את המחאה נגד נתניהו בטבח שערך חמאס. באתר "המקום הכי חם בגיהנום" פרסמו רשימת פוסטים בהם היא תוקפת את השמאל, אנשי המחאה, ערוצי החדשות 11-12-13, עיתונאים ורה"מ לשעבר אהוד ברק. לפי הפרסום, לאחר שהחלה לספוג גינויים, מחקה חלק מהם.

בעקבות המלחמה: סגנית שר האוצר מיכל וולדיגר מתפטרת מתפקידה
אחרי שמירי רגב העלתה את הסרטון, תחנת הריענון לחיילים סגורה

הפוסטים חושפים חלק מהלך הרוח של נתניהו, שכן ציפי נבון נחשבת לאחת הנשים המקורבות אליה ביותר. לפי הפרסומים, שרה נתניהו נחשבת למי שעיכבה במשך ימים את הקמת ממשלת החירום.

בין היתר כתבה נבון: "רובוטי המחאות מהשמאל, חלאות חסרות רגישות מלאי שינאה ורעל, לא מפסיקים להפגין ולהסית גם בעת קשה זאת", "דיייי כבר! די כבר יצורים רקובים שכמותכם, הרסתם אותנו! הרסתם את המדינה. לעזאזל אתכם, לפחות בימים הנוראים האלה, תנו לנו להתאבל בשקט".

"עוד לא סיימנו לקבור את מתינו, אנחנו רק בתחילתה של מלחמה והבוגדים מהשמאל ממשיכים בהסתה. בואו נסגור להם את הדף! דווחו בהמוניכם לפייסבוק! הפעם משיבים מלחמה ושומרים על ראש הממשלה שלנו !" (שגיאות ההגהה במקור ד.ו.), כתבה נבון לצד תמונת מפגינים נגד נתניהו.

בפוסט נוסף כתבה נבון: "לא רחוק היום שכל הקושרים להפיכה השלטונית יועמדו לדין", ופרסמה את תמונותיהם של עיתונאי חדשות 12 אמנון אברמוביץ' לצד תמונותיהם של בן כספית, רביב דרוקר, ספי עובדיה ואחרים. בפוסט אחר כתבה: "אל תצפו בערוצים 12 ו 13.. צפו רק בערוץ 14 ערוץ של ערכים".

ציפי נבון מועסקת בשירות המדינה כ-30 שנה וכבר הורשעה בינואר 2022 בעבירות משמעת בשל פוסטים מסיתים ומכפישים שפרסמה, אז נגד היועץ המשפטי לממשלה עו"ד אביחי מנדלבליט ונגד חברי כנסת. גזר הדין הקודם הסתיים בנזיפה חמורה, הפקעת מחצית משכורת שנוכתה ב-6 תשלומים, והורדה בדרגה אחת למשך שמונה חודשים.