שופט בית משפט השלום בעכו זיאד סלאח הורה לאסור פרסום שמו של עורך דין מוכר משפרעם בעל עסק משגשג בחיפה, ולהתיר לפרסמו בראשי תיבות בלבד, זאת אחרי שנעצר בחשד שהביע תמיכה בארגון הטרור והגדיר את אירועי הטבח בשבת ה-7 באוקטובר "כמכה אלוהית". השופט סלאח, מצא כי עולה מסוכנות לכאורה מפוסט שפרסם ס.ח  והורה אף להאריך את מעצרו בשלושה ימים ועד ה – 8.11 אלא, שהשתכנע מדברי סניגוריו של החשוד לפיו פרסום שמו , עלול לפגוע בו שכן הוא פעיל פוליטי לכאורה בסיעת חדש וכל הפוסטים שרשם למעט שני פוסטים שהמשטרה חוקרת אותו בגינם מדברים על שלום לכאורה.

גורמים המעורים בפרטים זועמים על ההחלטה. "בושה שבשעת מלחמה, עורך בית המשפט מדיניות שונה בין אזרח, שחקנית מפורסמת ופוליטיקאי או עורך דין שמרשים לעצמם לתמוך בטרור בפלטפורמה שבה הם מפרסמים את עצמם ומחוברים לקהל גדול. מדובר במי שנחשב כמשפיע ברשת וככזה פרסום הפוסט שלו הינו מעשה חמור שנבחן בקפידה. אם הפוסט היה תחת שמו המלא לא ברור מדוע בית המשפט החליט להתיר את פרסום שמו בראשי תיבות בלבד".שוטרי מחוז צפון עצרו עורך דין, פעיל פוליטי, תושב העיר שפרעם שהביע הזדהות עם ארגון הטרור הרצחני "חמאס" וקרא להשמדת ה"כובש"

כאמור מאז ה–3 בנובמבר בוחנת המשטרה בעצה אחת עם הפרקליטות מספר פוסטים שפרסם עו"ד ח' בן ה – 52, ובהם קרא ל"השמדת הכובש" וכן הוסיף. "חמאס נתן מכה שתשכיח את ההפסדים הערביים".

השופט סאלח מבין את חומרת המעשה ומציין כי בעת מלחמה כשכוחות הביטחון נלחמים להגן על שלום המדינה ואזרחיה אמירה כזאת היא הבעת תמיכה בטרור שיש בה כדי לעלות עילה של מסוכנות. אולם כאמור אחרי שהחליט להאריך את המעצר מצא למנוע פרסום שמו של עורך הדין אלא בראשי תיבות בלבד. 

במשטרה ציינו: "משטרת ישראל פועלת תוך הפעלת כלל האמצעים העומדים לרשותה כנגד האוייבים מבית שקוראים לאלימות ולמעשי טרור ברשתות החברתיות תוך תמיכה והזדהות עם ארגון הטרור הרצחני "חמאס-דעא"ש" ופועלת למיצוי הדין עם אותם מסיתים".