בעקבות הפרסום במעריב: מורה להיסטוריה ואזרחות בבית ספר במרכז הארץ נעצר אמש (חמישי) לאחר שבשעת מלחמה האשים את חיילי צה״ל באונס של פלסטינאיות מאז קום המדינה, והצדיק את מעשי החמאס והמחבלים שאנסו נשים ישראליות. בעבר גם קרא לטייסי צה״ל רוצחי ילדים ונתן לגיטימציה לטרור במגוון פרסומים. לאחר שהופסקה לאחרונה עבודתו כמורה, נפתח נגדו גם הליך פלילי, הוא נעצר לחקירה ומעצרו הוארך בבימ״ש.

בתחילת המלחמה פורסם במעריב כי בעקבות התבטאויותיו נגד חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, עיירת פתח תקווה, שבאמצעותה מועסק המורה, הודיעה כי היא הזמינה אותו לשימוע במטרה לסיים את עבודתו במסגרת מערכת החינוך העירונית.

נהגו לתלות הפוך את ילדיהם הקטינים: זוג הורים ממזרח ירושלים נעצר
חשד לרצח באילת: אישה נדקרה למוות, בן הזוג ניסה להימלט מהעיר - ונעצר

בתקופה האחרונה התקבלה במשטרה תלונה ממשרד החינוך ומעיריית פ״ת, ולפיה מורה לאזרחות ולהיסטוריה בבית ספר בפתח תקווה, הביע תמיכה והזדהות עם ארגון הטרור חמאס ומעשיו המזוויעים שכללו אונס נשים ונערות יהודיות תמימות, ובכך נתן להם לגיטימציה והאשים האשמות חמורות ושקריות את חיילי צה״ל. בעקבות דבריו החמורים, החליטו על השעייתו מהוראה לאלתר והפסקת עבודתו במוסד החינוכי. 

המשטרה פתחה בחקירה, ושוטרי מרחב דוד במחוז ירושלים עצרו אמש את המורה החשוד תושב ירושלים, שעפ״י החשד פרסם אמירות קשות ושקריות שיש בהן כדי להצדיק מעשי טרור ולהצדיק טרור ואת מעשי האויב בשעת מלחמה. 

בין היתר, לאחר מעשי הטבח והאונס של מחבלי חמאס, פרסם בקבוצת מורים שבה חברים מורים רבים, האשמות של חיילי צה״ל באונס מתמשך וכתב: "חיילים ישראלים לא אנסו פלסטיניות? הם עושים זאת משנת 48, זה לא נכנס לספרי הלימוד״. האשמה חמורה ושקרית זו, באה בניסיון שלו להצדיק את מעשי האונס המזעזעים של מחבלי חמאס ביום 7.10 ולתת להם לגיטימציה, כזו שאפילו מחבלי חמאס השפלים כנראה לא חשבו עליה, והכל לעיניהם של המורים המזועזעים וההמומים.

הפרסומים בגינם נעצר החשוד (צילום: דוברות המשטרה)
הפרסומים בגינם נעצר החשוד (צילום: דוברות המשטרה)

הפרסומים בגינם נעצר החשוד (צילום: דוברות המשטרה)
הפרסומים בגינם נעצר החשוד (צילום: דוברות המשטרה)

הפרסומים בגינם נעצר החשוד (צילום: דוברות המשטרה)
הפרסומים בגינם נעצר החשוד (צילום: דוברות המשטרה)

עפ״י החשד, החשוד פרסם גם התבטאויות נגד מדינת ישראל המסייעות לטרור ומקנות לו לגיטימציה לביצוע מעשי זוועות, כשרשם: ״מותר לעם נכבש לעשות כל מה שנדרש כדי להצליח במאבקו״, הכל בהתייחס למעשי טרור.

לפני מספר חודשים הצדיק מחבל והתכחש לטרור שביצע כשפרסם ברשת: "הוא דרס שישה אנשים אבל הוא לא מחבל". בנוסף, עפ״י החשד, החשוד נהג לפרסם דברי עידוד ולצדד במפרי סדר אלימים לעבר שוטרים וחיילים, הספיד מחבלים ותיאר את מותם באופן תמים. נציין כי בעבר גם קרא לטייסי צה״ל רוצחי ילדים, ולמלש״בים קרא לסרב להתגייס לצה״ל. 

החשוד שנעצר הובא היום לדיון בבקשה להאריך את מעצרו בבית המשפט. בימ״ש החליט להאריך את מעצרו בארבעה ימים, זאת עד לתאריך 13.11. החקירה במשטרה נמשכת.