הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר

  • הכירו את: פורטל "עסקי הברזל" - Ironbusinesses.com - מיזם התנדבותי שהוקם על ידי אמיר בלדיגה מקיבוץ רעים ימים ספורים לאחר ה-7 באוקטובר. הפורטל נולד כדי לספק עבודה לעסקים קטנים מעוטף עזה וישראל בכלל ומטרתו לחבר בין עסקים לבין אוהבי ישראל מכל העולם.
  • שנת הקמה: הפורטל הושק באוקטובר 2023, כ-10 ימים לאחר פרוץ המלחמה. 
  • מי עומד מאחורי: "שמי אמיר בלדיגה, בן קיבוץ רעים, בן 27 הוא יזם דיגיטלי ובעל עסק קטן בעצמי. בימי שגרה אני מתמחה בייעוץ שיווקי ועסקי לאוטוריטות ונותני שירות בדיגיטל. מאז החלה מלחמת 'חרבות הברזל' אני מושקע כל כולי ביצירת תעסוקה לעסקים קטנים מישראל". 
  • איך השפיעה עליכם המלחמה: "מבחינה עסקית העבודה נעצרה בתוך יום. למעשה, מתחילת הלחימה הגיעה אלי לעסקי הייעוץ השיווקי רק לקוחה אחת בלבד. אבל זה לא רק זה, גם פרויקטים שכבר עבדתי עליהם נעצרו ותוכניות בוטלו. חיבור עם משפחה שניצלה מהטבח ברעים הצית בי את הרצון לתרום את הזמן הפנוי שנכפה עלי לטובת חיזוק העורף והעסקים".
  • מי הנפגעים הישירים: "למזלי, עסקי הייעוץ השיווקי שלי כוללים רק אותי ועובדת נוספת. בשל המצב נאלצתי לעצור את עבודתה ואת כל כולי אני משקיע בהתנדבות לטובת הפרויקט שיצרתי. במקביל אני מקדם קמפיין מימון ההמונים שנועד לסייע לעסקים שנקעלים למשבר בתקופה הקשה הזו. אני מאמין שבזכות הקמפיין הזה נציל עסקים רבים".
  • מה המסר שלנו למי שקורא: "העסקים הישראלים לא מחפשים תרומות ולא רוצים להישען על המדינה. אנחנו רוצים לעבוד, להתפרנס, לפרנס את המשפחות ואת העובדים. אני קורא לבעלי עסקים להצטרף אלינו: אם אתם יכולים לתת שירות או למכור את מוצריכם לחו"ל הירשמו, השלימו את המידע על הפרופיל וצרפו את המוצרים והשירותים שלכם - אנחנו נדאג לשווק אתכם לכל העולם". 
  • איך יוצרים קשר: ישירות דרך פורטל Ironbusinesses.com או במייל [email protected] 

 

IRON BUSINESS ISRAEL (צילום:  Ironbusinesses.com)
IRON BUSINESS ISRAEL (צילום: Ironbusinesses.com)

ליריד העסקים הוירטואליים - הפרויקט של התאגדות העסקים הקטנים

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il

הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר, במידה ומצאתם טעות בכתבה מוזמנים לשלוח את התיקון למייל: [email protected]  
(לצורך איתור מהיר של הכתבה, חשוב להקפיד לכלול במייל את הלינק של הכתבה).

הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר