משטרת ישראל עצרה הלילה (בין חמישי לשישי) 12 חשודים, תושבי העיר באר שבע, בחשד לתקפה ואיומים על שוטרים במהלך טיפול באירוע של הקמת רעש בעיר באר שבע.

"סע, יא ערבי": צעיר מהנגב מואשם בתקיפה וניסיון חבלה ממניע גזעני

אתמול בלילה, סמוך לחצות, התקבל דיווח במשטרה אודות אירוע של הקמת רעש מתוך בית בשכונת נווה נוי בעיר באר שבע. כוח שיטור של תחנת באר שבע הגיע למקום ופעל מספר פעמים במהלך הלילה להפסקת הרעש מתוך מסיבה שהתקיימה במקום. במהלך הטיפול המשטרתי הושלכו לעבר ניידת המשטרה בקבוקי זכוכית שפגעו בניידת ובשוטר, ולאחר מכן מספר רב של חשודים יצאו מהבית והחלו לתקוף את השוטרים ולאיים על חייהם.

מדובר בבית אשר משויך לראש ארגון הפשע זגורי, אשר שבימים אלו נמצא במעצר. כוחות משטרה גדולים של תחנת באר שבע, יס"מ נגב ומג"ב הוזעקו למקום ופעלו להשלטת הסדר תוך כדי התפרעות המונית של משתתפי המסיבה, שהחלו לתקוף את השוטרים שהשתלטו על הפורעים, וביצעו את מעצרם של 12 חשודים המעורבים באירוע. כתוצאה מהאירוע נפגעו 4 שוטרים אשר נזקקו לטיפול רפואי.

כלל המעורבים, ביניהם שלושת ילדיו של ראש הארגון, נעצרו לחקירה בתחנת באר שבע. על בסיס חומר הראיות שייאסף נגדם הם יובאו היום לדיון בפני בית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להאריך את מעצרם.