ביזיון: קבוצה הכדורסל של הפועל תל אביב הגיעה הערב (ראשון) למשחק חוץ באולם הקונכייה בבאר שבע, למשחק נגד הפועל המקומית. רגע לפני המשחק, נערך טקס זיכרון לחללי המשטרה איציק בזוקשווילי וג'י אר דוידוב שנפלו בשבת השחורה ב-7 באוקטובר במהלך מילוי תפקידם.

במהלך הטקס, במקום לכבד את המעמד, כמה מאוהדי הפועל תל אביב שהגיעו למשחק בבאר שבע בחרו דווקא לקלל, לשיר ולקרוא נאצות באותם רגעים. משפחות הנופלים שהיו באירוע היו בהלם מוחלט.

משטרת ישראל מסרה: "משטרת ישראל מגנה בכל תוקף את התנהגותם של אוהדי קבוצת הפועל ת״א בכדור סל שביזו הערב את טקס ההנצחה שהתקיים באולם הקונכייה בבאר שבע לזכרם של 59 חללי משטרת ישראל ומשמר הגבול שנפלו בהגנה על יישובי הדרום בבוקר מתקפת הטרור ב-7 באוקטובר ובמהלך מלחמת חרבות ברזל. משטרת ישראל מצפה ממנהלת הליגה בכדור סל ומועדון הפועל ת״א להוקיע מקרבם עוד הערב את האוהדים שביזו את הטקס ופגעו בזכרם של יקירנו שגבורתם ואומץ ליבם מנעו אסון כבד גדול הרבה יותר למדינת ישראל". 

המפכ״ל רב ניצב יעקב שבתאי: ״משטרת ישראל רואה בחומרה רבה את התנהגותם של אוהדי הפועל ת״א שביזו את זכרם של חללי משטרת ישראל ומשמר הגבול שנפלו בפעילותם תוך שהם חותרים למגע באומץ לב מעורר השראה כשהם מחלצים פצועים מתופת חמאס ומקפחים את חייהם בהגנה על מדינת ישראל כשהם וחבריהם השוטרים ולוחמי מג״ב והימ״מ בולמים את המשך פלישת מחבלי חמאס ליישובים נוספים. התנהגות אוהדי הפועל ת״א הערב היא כתם שחור שילווה את אוהדים אלה כל חייהם , התנהגותם פגעה במשפחות השוטרים שנכחו באולם ופגעה במשטרת ישראל. אני מצפה לענישה מחמירה כלפי אוהדים אלה ומבטיח למשפחות השוטרים ולוחמי מג״ב והימ״מ שנפלו בהגנה על יישובי הדרום ומדינת ישראל כי נמשיך מידי יום לספר על גבורתם ולקיים טקסים לזכרם , גם במגרשי הספורט״.