תושב חיפה הורשע אמש (ראשון) בהסגת גבול פלילית, בתקיפה ובפגיעה בפרטיות. זאת, לאחר שהתפרץ לדירת בני זוג שכנים בעת שקיימו יחסי מין בשלישיה עם גבר נוסף, ואיים שאם לא יפסיקו - יהרוג אותם. לטענת בני הזוג שהשכן תקף אותם כשהם עירומים, הם דרשו ממנו לעזוב את הדירה ובסיוע הגבר הנוסף הם הדפו אותו החוצה, והזעיקו את המשטרה.

העותר לא המתין לתשובת השרה רגב - בג"ץ דחה עתירה להפעלת הרכבת בסופ"שים
אוהדי הפועל ת"א בכדורסל ביזו טקס לזכרם של שוטרים שנפלו

לדבריו של התוקף, מזה שלושה חודשים השכנים מקיימים יחסי מין בדירתם - שממול חלונו ולאחר שצפה בזוג מדי יום, החליט לשים לזה קץ. עוד הוסיף, כי הגיש תלונה במשטרה לפני המקרה אך המשטרה סגרה את התיקים מ"חוסר ראיות".

בדיון בבית משפט השלום בחיפה עלה כי ביום האירוע השכן צילם מדירתו את בני הזוג במהלך שקיימו יחסי מין. השכן הבהיר כי "אין לו בעיה עם יחסי המין שהתקיימו בדירה, אלא עם העובדה שהדבר נעשה עם חלון פתוח - מה שמנע ממנו לצאת ולהשתמש במרפסת דירתו יחד עם אשתו וילדו".

"לצערי הרב משטרת ישראל זלזלה בטענות בני הזוג", אמר עורך דינם, מיכאל כרמל, לוואלה!, "במקום לקבל הגנה, בני הזוג מצאו את עצמם פגועים ומבוזים על ידי אנשי המשטרה שצחקו להם בפנים".

"לצערי הרב משטרת ישראל זלזלה בטענות בני הזוג", אמר לוואלה! עו"ד מיכאל כרמל שייצג את בני הזוג, "זאת, בין היתר על רקע העובדה שהשכן טרח והציג להגנתו את הסרטונים לשוטרים ובכך הצדיק את מעשיו. במקום לקבל הגנה בני הזוג מצאו את עצמם פגועים ומבוזים על ידי אנשי המשטרה שצחקו להם בפנים. במקום שמשטרת ישראל תגיש כתב אישום נגד האיש ותשלח אותו לכלא בגין מעשיו, הם נאלצו להיעזר בעורך דין פרטי, לשלם כספים רבים שאין להם וכל זאת על מנת להוציא את הצדק לאור. אני שמח שכבוד סגנית הנשיאה אכן עשתה עמם צדק".

עו"ד מוטי לוי, שייצג את השכן, אמר, "זו הרשעה מוטעית. הוא עצמו הותקף ונפצע. בתום ההליך אנחנו נערער לבית המשפט המחוזי. זה אבסורד ששלישיה מקיימת אורגיה בחלון פתוח וטוענת לפגיעה בפרטיות".

ממשטרת ישראל נמסר כי "עם קרות האירוע המשטרה פתחה בחקירה במסגרתה הוגשו תלונות שעניינן תקיפה ע"י שני הצדדים לאירוע".