משפחתו של יובל קסטלמן ז"ל, שנורה למוות על ידי חייל המילואים אביעד פריג'ה בזירת הפיגוע בירושלים, הסכימה הבוקר (שישי) להוצאת גופתו מהקבר, והיא תועבר למכון לרפואה משפטית לצורך נתיחה. זאת, לאחר שנציגי הפרקליטות הצבאית נפגשו אמש עם משפחתו של המנוח, בה הוצגו בפניהם עיקרי ההתפתחויות בחקירה.

במקביל לפגישה זו, פעלה המשטרה הצבאית, בליווי התביעה הצבאית, לעריכת בדיקות נוספות מול גורמי מקצוע רלוונטיים, מהן עלה מידע חדש ורלוונטי. בהתאם למידע זה, נמצא כי קיימת תוחלת חקירתית בקיום נתיחה.

אמש, פורסם ב"מעריב" פרטים חדשים על חקירת הירי ביובל. מהפרטים החדשים עולה כי העדויות שגבו חוקרי המשטרה הצבאית, ניתוח המצלמות שנאספו מהזירה, עדותו של המילואימניק אביעד פריג'ה, מחזקים את הגרסה כי בזמן הירי לעבר המנוח, רק פריג'ה נכח בזירה בנוסף לשני המחבלים שכבר חוסלו וכי הירי שגרם למותו של המנוח בוצע מכלי הנשק של פריג'ה. כך עולה מבדיקת CT שבוצעה לקסטלמן מיד אחרי שהובהל לבית החולים מזירת הפיגוע הרצחני. 

נציין, כי אותה בדיקה כפי שנמסר ל"מעריב", קבעה את מספר הקליעים שחדרו דרך גופו של קסטלמן, אחת בלסתו, בחזהו שהייתה הקטלנית ושניים בגפיו וכי מעבר לכך לא היה לכאורה כל טעם או צורך בנתיחת גופתו.

גורמים הקשורים לחקירה ציינו כי אביו של המנוח ביקש להקדים את קבורתו וגם לבקשה זו ניתנה התייחסות נוכח העובדה שנתיחה כאמור לא היה בה כדי לשנות דבר מהחקירה נוכח הממצאים שעלו. מסקנת צוות החקירה במצ"ח והן במשטרה שעוסקת בחקירת הפיגוע קיבלה כך עולה חיזוקים נוספים ומשמעותיים מעדויות שנגבו בזירה , מצילומים ותיעודים שהגיעו לידי הצוות החוקר המוכיחים באופן נחרץ כי פריג'ה היה היחיד שפעל בירי מול קסטלמן. 

עוד עולה כי במצ"ח ובפרקליטות הצבאית שוקדים עתה על סעיף העבירה שניתן לייחס לפריג'ה, נוכח העובדה שמדובר היה בזירה פעילה , בטענת החשוד לפיה סבר כי למרות הסימנים בדיעבד שהעלה המנוח בזמן האירוע  , הוא ראה בו מחבל שעה שבשלב מסוים הטה המנוח את ידו באופן שעורר חשד אצל היורה וכי הוא חש סכנה לחייו לטענתו.