היום (ראשון) בוצעה באבו כביר נתיחה בגופתו של יובל קסטלמן, שנורה למוות בזירת הפיגוע בירושלים לפני כשבועיים. ע"פ הממצאים, בנתיחה התגלה קליע וככל הנראה רסיסים בשני מקומות שונים בגופו של קסטלמן, שכזכור נורה על ידי החייל אביעד פריג'ה כשהוא מרים את ידיו. ממצאי הנתיחה מחזקים את הגרסה לפיה קסטמן נורה שלוש פעמים.

נגה אחותו של יובל ז"ל: "אנחנו לא יכולים לנבא למה הם יובילו, מבינים שזה ממצא משמעותי, גם אנחנו לא ציפינו ומקווים שמעכשיו החקירה תתקדם, ושיגלו את האמת. זה לא היה צריך להתרחש ככה, זה מאוד כואב". 

הירי ביובל קסטלמן: פרטים חדשים בנוגע לבדיקת המקרה הטראגי
חשד להצתה: שריפה פרצה במאהל משפחות החטופים בירושלים

נתיחת גופתו של קסטלמן נערכה לאחר שמשפחתו הסכימה ביום שישי האחרון להוצאת גופתו מהקבר, אז היא הועברה למכון לרפואה משפטית לצורך נתיחה, זאת, לאחר שנציגי הפרקליטות הצבאית נפגשו עם משפחתו והציגו בפניהם את עיקרי ההתפתחויות בחקירה.

במקביל לפגישה זו, פעלה המשטרה הצבאית, בליווי התביעה הצבאית, לעריכת בדיקות נוספות מול גורמי מקצוע רלוונטיים, מהן עלה מידע חדש ורלוונטי. בהתאם למידע זה, נמצא כי קיימת תוחלת חקירתית בקיום נתיחה.

עו"ד עמית שלף המייצג את משפחת קסטלמן, מסר: "היום הובא לידיעתנו מהפרקליטות הצבאית כי קיים קליע וכן רסיסי ופריטי קליע נוספים בגופתו של המנוח יובל ז"ל, זאת בניגוד גמור לנטען על ידי משטרת ישראל לאורך כל הדרך. משטרת ישראל שיקרה במצח נחושה למשפחתו של המנוח, לי כפרקליט המשפחה ולכלל הציבור. ראוי שהדבר יתוחקר וכי שלל הממצאים ייחשפו בפני הציבור".

במשטרה הדפו את הטענות בנוגע למניעת ניתוח הגופה, על מחדל לכאורה או כשל שלא נותחה הגופה מיד לאחר קביעת מותו. עוד טענו כי לא היה טעם, שכן הקליעים חדרו את גופו ובידיהם ראיות שמחזקות את החשד שאביעד פריג'ה הוא היורה. יחד עם זאת, עלה לנוכח העובדה שלא בוצעה נתיחה או ניתן לקבוע בוודאות איזה ירייה הייתה הקטלנית. נוכח הנתיחה נמצא כדור של M16 בגופה וכן סימני רסיסים שיבחנו גם הם. מפכ״ל המשטרה הנחה את ניצב יגאל בן שלום לבחון את ממצאי הנתיחה וההתנהלות בחקירה.