רק בן שנתיים: עילאי קירושין בן השנתיים הוא הפעוט שנדקר אתמול למוות בלוד, כך הותר היום (שישי) לפרסום. הלווייתו נערכה היום בבית העלמין גני אסתר בראשון לציון.

סערה ברשת: האם המידע שחשף בנט אסור בפרסום?
"נתניהו לא צריך להתפטר. השמאל הרס את המדינה": ינון מגל יורה לכל הכיוונים

האירוע המזעזע התרחש ברחוב חללי אגוז בעיר, לאחר שהחשוד עבר במקום ודקר את הפעוט בראשו. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה העניקו לו טיפול רפואי תוך כדי ביצוע פעולות החייאה, אולם בסיומן נקבע מותו. בתוך כך, השוטרים ועצרו את החשוד במעשה. בית משפט השלום בפתח תקווה האריך ב-13 ימים את מעצרו של החשוד, במהלכם יעבור בדיקה פסיכיאטרית.

החשוד שיתף פעולה בחקירתו. בבדיקה הפסיכיאטרית וגם בחקירה טען החשוד, כי שמע קולות וכי ניסה לשים קץ לחייו לפני מספר שבועות.

בדיון טען סנגורו ירון גיגי כי "מדובר פה על טרגדיה נוראית ואירוע קשה מאוד ומצער מאוד וההגנה לא מקלה בראש בטרגדיה הזאת. עם זאת, נראה לנו שיש אינדיקציות רבות שמחייבות בדיקה של מצבו הנפשי של החשוד, שלמיטב הבנתי ולהתרשמותי הוא מעורער".

"הוא מושפע ממחשבות שווא קשות ושומע קולות, רואה דמויות שמנחות אותו לפעול כפי שפעל", המשיך. "אני בספק לגבי בוחן המציאות שלו ואני מסכים בנסיבות של התיק הזה על הסתכלות בתנאי אשפוז ולאור זאת אנחנו נסכים להארכת מעצר עד ה-10 בינואר".