המשטרה פתחה הלילה (בין רביעי לחמישי) בחקירת אירוע ירי שאירע הלילה בדירה במעלה אדומים, במהלכו נורה צעיר, בן 21 תושב המקום, ומותו נקבע במקום.

נשק לתלמידים? הבקשה החריגה של ראש העיר מבן גביר

שני חשודים ששהו בדירה נעצרו לחקירה. נסיבות האירוע בבדיקה, לא ברור אם מדובר ברצח או שמא משחק בנשק שהסתיים בצורה טראגית. עם זאת, מהחקירה עלה כי האקדח ממנו נורה הכדור שהרג את הצעיר, מוחזק ברישיון.

המתה בקלות דעת, זה הסעיף שמייחסים שוטרי מחוז ש"י במשטרה לשני צעירים בני 21 ממעלה אדומים, חברים ותיקים ולוחמים לשעבר, החשודים במעורבות במותו של חברם שהיה איתם אמש בדירה במעלה אדומים. בית השלום בירושלים האריך את מעצרם של שני החשודים במעורבות באירוע עד ליום שלישי 16.1.24.

עו"ד דותן דניאלי שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את בעל האקדח שממנו נורה המנוח במעלה אדומים: "מדובר באירוע טרגי ביותר ואנו משתתפים בצערה הכבד של משפחת המנוח. הצעיר בעל האקדח נמצא במצב נפשי קשה, לאחר שחבר ילדתו  הטובמת באירוע. הוא כמובן משתף פעולה באופן מלא עם החוקרים, ואנו מצפים שהמשטרה תבדוק את גרסתו ותקדים לשחררו" מעצרו הוארך עד יום שלישי. 

על פי החשד ועל פי עדויות של שלושה צעירים מתוך ארבע ששהו בזירה, עולה כי לאחר ששתו קצת נטל אחד החשודים את אקדחו אותו הוא נושא ברישיון, ובעת משחק בנשק נפלט כדור שגרם למותו של חבר אחר. כולם חברים ותיקים, לוחמים לשעבר. לאחר גביית העדויות הוחלט לשחרר אחד מהם.