פרקליטות מחוז מרכז הגישה כתב אישום חמור נגד אפי סיונב מלוד, בגין רצח של תינוק כנקמה על הגשת תלונה נגדו במשטרה. על פי כתב האישום, מספר חודשים טרם הרצח דודתו של התניוק הגיעה לרכוש מגן מסך בחנות בה עבד סיונב. במהלך הליך הרכישה, סיונב התנהל בצורה לא נאותה ולמחרת היא התלוננה מול בעלי החנות על כך.

בעקבות תמונה של איבר מין שנשלח אליה, הדודה הגישה תלונה במשטרה, וסיונב נחקר בין החשודים בתיק. לאחר מכן הדודה הגיעה בשנית אל החנות, וסיונב אמר לה כי הוא נחקר בעקבות תלונתה ודרש ממנה לבטל את התלונה. בהמשך, סיונב ראה את הדודה יחד עם התינוק ואמו בחנות ירקות. סיונב החליט לנקום בדודה ורכש סכין לצורך כך.

לפני כשבועיים וחצי, אמו של התינוק טיילה עמו בעגלת תינוק בפארק ברחוק חללי אגוז בלוד. לאור ההבנה כי הפעוט קשור לדודתו, סיונב החליט לרצוח את התינוק כנקמה בדודתו.

כשהאם נכנסה לסופרמרקט, היא השאירה את בנה עם חברה שלה שהייתה אף היא עם תינוק. סיונב ניגש  לפעוט, שלף את הסכין ודקר את התינוק 4 פעמים בחזה, בפנים ובראש בכדי לגרום למותו.

התינוק הובהל לבית החולים, אך זמן קצר לאחר שהגיע הרופאים נאלצו לקבוע את מותו לאור פצעיו הרבים. בחקירותיו, סיונב הודה במעשה וברקע לו. לטענתו, קולות בראש גרמו לו לרצוח את התינוק.

הפרקליטות מבקשת לעצור את סיונב עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשה, שנכתבה על ידי עו"ד שגיא שגב מהפרקליטות, נכתב: "נסיבות ביצוע העבירה מלמדות על מסוכנותו של המשיב לשלום הציבור. על מנת לממש את החלטתו להמית את הפעוט, על רקע תחושותיו הקשות כלפי דודתו וכמעשה נקמה, הצטייד המשיב בסכין, עקב הקור רוח אחרי האם וחברתה, ודקר באכזריות רבה פעוט רך בשנים אשר ישב בחוסר אונים בעגלתו".