טרגדיה: בילוי של שני זוגות חברים צעירים בשנות ה-20 לחייהם בדירה בתל אביב, שכלל שתיית אלכוהול, הסתיים באירוע טרגי בו צעיר כבן 21 נורה למוות על ידי צעיר אחר כבן 25.

בשעות אחר הצהריים דווח למשטרה כי בקומה ה-14 ב"מגדל הצעירים" ברחוב אחד העם בוצע ירי, כוחות המשטרה שהגיעו למקום איתרו צעיר ירוי בפלג גופו העליון ושתי צעירות ששהו במקום, וכן צעיר נוסף - הוא החשוד בירי, תושב חיפה. במקום שבו שהו אותרו מספר בקבוקי אלכוהול.

מבירור ראשוני של המשטרה עלה כי שני הצעירים הם מאבטחים, המחזיקים נשק ארגוני ברישיון. החשוד מחזיק את הנשק הארגוני משנת 2020. החשוד שהה עד לאחרונה במילואים. בנסיבות שנחקרות עתה, במהלך הבילוי, שלף החשוד את אקדחו וירה לעבר חברו ופצע אותו באורח אנוש. צוות מד"א שהגיע למקום ניסה לבצע בו פעולות החייאה אך נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה עיכבה לחקירה את שלושת חבריו של המנוח, החשוד ושתי הצעירות, במטרה שאלו יוכלו לשפוך אור על פרטי האירוע. מחר יובא החשוד לבית משפט השלום בתל אביב, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. החקירה הוטלה על היחידה לפשיעה חמורה (יל"פ) של מרחב ירקון.

חובש בכיר מיחידת האופנועים של מד"א יובל שיוביץ סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה במקום. הובילו אותנו אל הגבר ששכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה חודרת בגופו. מיד התחלנו לבצע פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו במקום".