בשל מצבו הבריאותי של בן משפחה, עו״ד בעז בן צור הודיע היום לבית המשפט המחוזי בירושלים, בהסכמה ובתיאום מלא עם ראש הממשלה נתניהו, על כוונתו לסיים את תפקידו לאחר סיום פרשת התביעה בתיק 4000. בתוך כך, הכתב לענייני משפט של ערוץ 13, אביעד גליקמן, טען היום (שני) כי עם עזיבתו של בן צור הציר נגד עסקת טיעון מתחזק בסביבת נתניהו.

ישראל הסכימה למתווה עסקת חטופים: פרטים חדשים על המחבלים שישוחררו

באולפן בערוץ 13 אמר גליקמן כי "ייקח עוד זמן עד שפרשת התביעה תסתיים. לדעתי חודשיים שלושה, המצב הבריאותי של קרוב משפחתו של בנצור הוא הסיבה העיקרית לעזיבה, אבל ופה מגיע אבל גדול - בן צור רצה עסקת טיעון. בעבר וגם לאחרונה הוא לחץ על נתניהו ללכת לעסקת טיעון".

"בניגוד לביביסטים גם הוא יודע את מצבו הרעוע של נתניהו במיוחד בתיק 1000(צריך לשכוח שגם עבירת מרמה והפרת אמונים חזקה מאוד בתיק 4000. ובעיניי השוחד עוד אמר את מילתו האחרונה). בימי ההפיכה המשפטית בנצור לא אהב את התנהלות נתניהו (במיוחד במה שקשור לוועדה לבחירת שופטים). לדעתי הוא לא התכוון לעזוב בגלל זה אבל אין ספק שזה תרם. אירועי השבעה באוקטובר והתנהלות נתניהו אחריהם הגבירו אצל בנצור את ההבנה מי הוא נתניהו וגרמו לו לחשוב שוב על הייצוג ".