פרקליטו של נתניהו שאל שאלה על תיק 4000 במסגרת דיוני תיק 1000, השופטת רבקה פרידמן פלדמן קטעה אותו: "הדיון הזה נגמר". לאחר שחדד התעקש על המשך החקירה, השופטים הכריזו על סיום הדיון ועזבו את האולם.

כאמור, במסגרת החקירה הנגדית של איש העסקים אילן שילוח שמעיד על תיק 1000, עצרו היום (שלישי) השופטים את הדיון, קטעו את פרקליטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, והכריזו על סיום הדיון. במהלך חקירתו קטעה השופטת רבקה פרידמן פלדמן את דבריו של עו"ד עמית חדד והכריזה: "מר חדד, הדיון הזה נגמר". 

"ראינו את התערבות סביבת נתניהו": משפט ראש הממשלה התחדש
"לא הייתה ממשלה, זה לא הגיוני": ויכוח חריג במהלך הדיון במשפט נתניהו

חדד שאל את שילוח אודות ידיעה שביקש ממנכ"ל וואלה לשעבר שתהיה בכותרת הראשית של האתר. בשלב זה התנגד עו"ד אלון גילדין מהפרקליטות לשאלה, בטענה שאינה קשורה לתיק 1000, אלא לתיק 4000. בתגובה ענה חדד כי ברצונו "לשאול את השאלה הזאת ביחס למהימנות העד". על כך אמרו לו השופטים כי לא יאפשרו לו לשאול את השאלה.

לאחר שחדד התעקש על כך, השופטים עיינו בכתב האישום, ולאחר מכן ציינו בפניו כי "זה קשור לנושא שאמרנו לא לשאול". לכשחדד התעקש על המשך החקירה והרלוונטיות שלה, השופטת פרידמן פלדמן החליטה לסיים את הדיון, והשופטים יצאו מהאולם.

אתמול הודיע ראש צוות ההגנה במשפטו של נתניהו, עו"ד בעז בן צור, לבית המשפט המחוזי בירושלים כי בשל מצבו הבריאותי של בן משפחה, הוא יסיים את תפקידו לאחר סיום פרשת התביעה בתיק 4000. פרישתו הינה בהסכמה ובתיאום מלא עם ראש הממשלה נתניהו. עו״ד חדד, אשר מייצג את ראש הממשלה בתיקים 1000 ו-2000, הביע נכונות לייצגו גם בתיק זה.