פרסום ראשון: יועץ התקשורת איציק אלרוב נחקר היום (שלישי) בחשד להסתה בעקבות פוסט שהעלה לרשת החברתית X (לשעבר טוויטר). הפוסט שפרסם הציג תמונה שנוצרה בעזרת טכנולוגיית AI, בה נראית שרת התחבורה מירי רגב כשהיא מכוסה ב"פופקורן טבול בדם". בפוסט כתב אלרוב: "פופקורן טבול בדם הנופלים". בפרקליטות אישרו שהחקירה לא אושרה על ידם.

"מדבר בגסות ובגועל, החינוך לוקה בחסר": בנו של בן גביר מסתבך שוב?
ראש עיריית שדרות זועם: "נתניהו אחראי על 22 שנות טרור והעצמת החמאס בעוטף עזה"

הציוץ של איציק אלרוב על מירי רגב (צילום: צילום מסך טוויטר)
הציוץ של איציק אלרוב על מירי רגב (צילום: צילום מסך טוויטר)

במהלך חקירתו, נשאל אלרוב האם הוא לא חושב שהציוץ שלו יכול לגרום לאנשים לקחת את זה צעד קדימה. זאת, מחשש להסתה נגד נבחרי הציבור. לאחר שנחקר באזהרה, יועץ התקשורת אלרוב מסר: "הרוח הרעה של הממשלה חודרת אל תוך מוסדות שלטון החוק. זה אמור להטריד כל אזרח שוחר דמוקרטיה".

הפוסט התייחס ל"תקרית הפופקורן" של רגב בישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני, בה נצפתה אוכלת את הפופקורן כשאמרה: "עכשיו מתחילה ההצגה". ממשרדה של רגב נטען כי היא אכלה את הפופקורן בגלל שהיא "הייתה בדיאטה".

מהמשטרה נמסר: "המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת תלונה בחשד לאיומים, שעניינה פרסום תמונה של שרה מכהנת עם כתמי דם, לצד תגובות חשודות, בהן: "חכי חכי עוד נבוא איתך חשבון, עוד נרדוף אותך עד יומך האחרון". תכלית החקירה הגעה לחקר האמת והסרת חשד ובסיומה יועברו ממצאיה לעיון והחלטת גורמי המקצוע בהתאם, לפיכך -  כל ניסיון לייחס מניעים זרים שגוי ומקומו להידחות על הסף".