משטרת מחוז תל אביב נאבקת בעברייני התעבורה המהווים מטרד סביבתי בעיקר בשל שיפורים מכניים שהם מבצעים לכלי הרכב שלהם ובכך מגבירים את עוצמת הרעש וכן מסכנים את חיי המשתמשים בדרך. פעילות ממוקדת של שוטרי מחוז ת"א באזור יפו הובילה להשבתת 34 כלי רכב ולרישום של 173 דוחות. 

במהלך השבוע האחרון בוצעה פעילות ענפה כנגד עבירות תנועה ביריוניות ברחובות יפו, כגון: רכבים משופרים אשר מגיעים ליפו בסופי השבוע, אי ציות לרמזור אדום ותמרור עצור. במסגרת פעילות של שוטרי תחנת יפו, יחד עם שיטור עירוני ת"א-יפו, אופנועים של חטיבה הטקטית של מג"ב ושוטרי את"ן איילון, בוצעו עשרות בדיקות לכלי הרכב והורדו מהכביש 34 כלי רכב ביניהם גם אופנועים, אשר עברו שינוי מכני שלא בהתאם לרישיון הרכב.

בנוסף, השוטרים פעלו נגד אי ציות לרמזור אדום ותמרור עצור באמצעות מצלמות סמויות אש הוצבו בעיר ורשמו 60 דוחות, רובם לאופנועים. אותם נהגים שתועדו כשהם חוצים את הצמתים ברמזור אדום יופתעו לקבל לביתם קנס על סך 1,500 שקלים ו-10 נקודות. לנהגים שלא צייתו לתמרור עצור הם יקבלו דו"ח על סך 250 שקלים ו -ארבע נקודות.

כמו כן, השוטרים פעלו גם נגד רכיבה בריונית ובניגוד לחוק על כלים דו גלגליים חשמליים ( מיקרו מוביליטי) ונרשמו 27 דוחות תנועה נגד רוכביהם.

פעילות זו מצטרפת לפעילויות נוספות נגד עבירות בריונות כביש ועבירות מסכנות חיים במטרה למנוע תאונות ולשמור על חיי משתמשי הדרך.