לצד החגיגה הדמוקרטית, יום הבחירות מלווה בלא מעט תקריות אלימות וחריגות. ני צעירים נפצעו קל-בינוני בקטטה בקלפי בטובא זנגרייה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים זיו בצפת כשהוא סובל מפציעות חודרות. כוחות משטרה שפעלו במקום עצרו ארבעה חשודים במעורבות במעשה. 

פראמדיקים מד"א רונן קדוש ושחר בן ענת סיפרו: "הגענו לקלפי בטובא זנגריה וראינו המולה רבה. עוברי אורח הובילו אותנו לגבר שהיה עם פציעות חודרות ומדממות בגופו. הם סיפרו לנו שבמהלך אירוע אלימות במקום הוא נפצע. מיד הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הנחת חסם עורקים ועצירת דימומים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשהוא בהכרה מלאה ומצבו בינוני".

במקביל, כוחות משטרה של המחוז הדרומי ולוחמי מג"ב פועלים בהשלטת הסדר בשכונה 2 ביישוב ערוער בעקבות אירועי אלימות, מלווים בידויי אבנים, בין שני פלגים מאותה משפחה בסמוך למתחמי קלפיות שבמקום. כוחות המשטרה שנמצאים במקום פעלו לפיזור ההתגודדות, תוך שימוש באמצעים לפיזור הפגנות, על מנת להמשיך ולאפשר את קיומו התקין של יום הבחירות.

זאת, בהתאם למדיניות שהתווה מפקד המחוז ניצב אמיר כהן לגבי כל אירוע אלימות שיתרחש במהלך הבחירות, אשר יטופל באפס סבלנות ובנחישות חסרת פשרות, וזאת על מנת לשמור על שלום הציבור ועל טוהר הבחירות. בתוך כך, הגיבו השוטרים לקולות ירי שנשמעו בסמוך למתחמים, ובהמשך ביצעו ירי לעבר כלי רכב, לאחר שזיהו בו מספר חשודים חמושים.  בתום מרדף קצר  הצליחו השוטרים לעצור את כלי הרכב, בו נתפסו מחסניות, והחשודים נמלטו מהמקום.

במהלך ניסיון המעצר נפגע קצין משטרה באורח קל מכלי רכב שנסע בכביש והוא פונה לקבלת טיפול רפואי. כוחות גדולים של שוטרי המחוז הדרומי בסיוע מסוק משטרתי ממשיכים להיות פרוסים ביישוב בהיערכות גבוהה לשמירה על ביטחון כשבמקביל פועלים בסריקות לאתר ולעצור את החשודים.

באירוע נוסף, שני צעירים נפצעו קל-בינוני בקטטה בקלפי בטובא זנגרייה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים זיו בצפת כשהוא סובל מפציעות חודרות. כוחות משטרה שפעלו במקום עצרו ארבעה חשודים במעורבות במעשה. 

פראמדיקים מד"א רונן קדוש ושחר בן ענת סיפרו: "הגענו לקלפי בטובא זנגריה וראינו המולה רבה. עוברי אורח הובילו אותנו לגבר שהיה עם פציעות חודרות ומדממות בגופו. הם סיפרו לנו שבמהלך אירוע אלימות במקום הוא נפצע. מיד הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הנחת חסם עורקים ועצירת דימומים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשהוא בהכרה מלאה ומצבו בינוני".

גם במושב זרחיה פרצה קטטה מחוץ לקלפי. כוחות המשטרה של מרחב לכיש במחוז הדרומי שהוזעקו למקום, איתרו ועצרו שלושה חשודים להמשך חקירה. בתום הטיפול המשטרתי , הליך הבחירות ממשיך כסדרו. 

ואם זה לא מספיק, גם בכאבול נרשם אירוע אלים, כאשר גבר בן 45 נפצע באורח בינוני. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבי"ח רמב"ם, כשהוא סובל מפציעה חודרת.

פראמדיק מד"א עדנאן סיפר: "הוזנקנו למקרה בו גבר נפצע במהלך אירוע אלימות שהתרחש בקלפי בכאבול. ראינו במקום גבר כבן 45 כשהוא בהכרה וסובל מפציעה חודרת ומדממת בגופו. מיד הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים מסכני חיים ולאחריה העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו בינוני".

במקביל, עימות נרשם בין ראש עיריית טבריה לשעבר, רון קובי, לבין מצביעים בעיר לאחר שהגיע להצביע בבית ספר בעיר. בתיעוד שהתפרסם בחשבון הפייסבוק של קובי נראים כמה אזרחים כשהם מגדפים אותו ומניפים לעברו אצבע משולשלת. 

עוד בטרם החל יום הבחירות, אתמול נפתחה חקירה ביחידת ההונאה של מחוז ירושלים, בחשד לקבלת דבר במרמה ושוחד בחירות בעיר בית שמש.

החקירה החלה בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה על חשוד בשנות ה-20 לחייו תושב בית שמש, שהציע שוחד לבוחרים על מנת שיצביעו בעד מועמד מסויים בעיר בית שמש. מחקירת המקרה במחוז ירושלים עלה החשד כי ברשתות החברתיות, פורסמו פרטיו של החשוד כמי שמציע תשלום עבור הצבעה בעד מועמד מסויים ובכך עפ״י החשד, התכוון לזייף ולהפריע למהלך התקין של הבחירות בעיר בית שמש. 

עוד עלה בחקירה המשטרתית, כי החשוד הציע לבוחר מסויים תשלום של 200 ש"ח אם יצביע בעד מועמד מסויים. במקרה נוסף עפ״י החשד, החשוד הציע 100 ש"ח תמורת כל תעודת זהות של בוחר, באמצעותה התכוון עפ״י החשד להצביע, לזייף ולהפריע למהלך התקין של הבחירות בעיר.

חוקרי יחידת ההונאה בימ"ר מחוז ירושלים, הצליחו להתחקות אחר החשוד, לעוצרו אמש והוא הועבר לחקירה. היום, החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט וחקירת המשטרה נמשכת. 

כמו כן, אנשיה של המתמודדת הלן גלבר לעיריית אשדוד טוענים כי צלם הותקף במהלך מחאה  בקלפי בה הצביע ראש העיר יחיאל לסרי . "הם חסמו את השלט אותו הציבו הפעילים אבל אז העסק התחמם והצלם של גלבר שצילם את האירוע הותקף כאשר אחת הפעילות הכתה בעוצמה את ידו וכמעט שברה את המצלמה שבידו. פעילים אחרים הגיעו לצלם ואיימו עליו כי יתרחק מהמקום כמו כן פעילים שעמדו עם השלט של גלבר נדחפו ואף נאמר להם 'תתקפלו מהמקום'", נטען.