למשטרה אין עדיין קצה חוט באשר למקום הימצאה של הנעדרת היימונט קסאו בת ה-9 מאז נעלמו עקבותיה לפני למעלה מ-96 שעות. 

מפקד מחוז צפון ניצב שוקי תחאוכה, המפקח על החיפושים והחקירה , תוך תיאום מלא עם מפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי ועל פי התוכנית חולקו הכוחות לחוליות כאשר כל חוליה קיבלה לבצע משימות ברורות ולפעול כאילו היא מנהלת את החקירה. "המטרה היא להכיל את כל כיווני החקירה וליצור קווי חשיבה שונים ככל האפשר כדי להיות בטוחים שאנחנו לא מפספסים דבר במקרה הזה. כולם רצים למישור הפלילי ואסור לשכוח שמדובר בילדה כבת 9 שמשקלה כ – 20 ק"ג וכל האפשרויות יכולות להתקיים במקרה שכזה, לרבות ההזויות ביותר. אנחנו נמצאים באזור הסמוך לואדי, ידענו מקרים של נפילת כבאים אפילו לבור , ולכן כל דבר נבחן" אומר למעריב גורם המעורה בפרטים .

עוד הובא לידיעת מעריב כי לאחר הערכות מצב שהתקיימו לרבות גורמים נוספים הקשורים לחיפושים הצוותים לרבות המתנדבים מנסים לסרוק את האזור בקדחתנות ובקפידה וזאת כדי לשלול חשש לפיו הקטינה נפגעה מחיית בר בשטח הפתוח ו"נחטפה" לאזור אחר. "אנחנו בודקים וחוקרים הכל. סורקים כל פינה ומתייחסים לאירוע כתעלומה בלתי מסוברת שלא בהכרח קשורה רק להיבטים פליליים" אמר למעריב גורם במשטרה. 

דני אבבה, דובר משרד העלייה והקליטה שמסייע למשפחתה של היימנוט, סיפר ל-״מעריב״ כי ״אנחנו מסייעים למשפחה, כל מרכז הקליטה נמצא בסערת רגשות ממש גדולה, מלא באנשים שיוצאים ונכנסים, עסוקים בחיפושים. בין כל הלחץ, אנו דואגים לשירות סוציאלי עבור הילדים והמשפחות שעוברות טלטלה עם הסיפור הקשה והמורכב הזה״, אומר ועוד מתאר את משפחתה של היימנוט: ״להיימנוט יש חמישה אחים ואחיות, אמם מגדלת אותם לבדה - ואביהם כרגע לא חי בארץ. המשפחה עלתה מאתיופיה בשנת 2020, וזו משפחה נורמטיבית לחלוטין, על פניו נראה שהכול בסדר - לכן הסיפור נשמע מאוד מוזר. ילדה נכנסה לבניין בו היא גרה - ופשוט מתאדה. נעלמת.  כרגע, כל האופציות מונחות על השולחן ונבדקות, כולל האופציה בה מישהו הזיז או מחק את ההקלטות ממצלמות האבטחה״.