פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד מוסא מדיעם (20) מרהט שניסה לרצוח את מנהלו בשל סכסוך שנגרם לאחר שלא שב בזמן מההפסקה.

מכתב האישום שהגיש עו"ד ציון קינן מפרקליטות מחוז דרום פלילי עולה כי לפני כשנתיים, התגלע סכסוך בין מדיעם למנהלו על רקע יציאתו של מדיעם להפסקה ממנה לא שב בזמן. בעקבות הסכסוך, אמר המנהל למדיעם כי אם אינו רוצה לעבוד שילך הביתה וכי לאחר סיום שבוע העבודה לא יעבוד עוד תחתיו. בתגובה איים מדיעם על מנהלו ועזב את המקום. כשעה לאחר האירוע חזר מדיעם למקום עם אקח שלוף, קרא לעברו של מנהלו  והחל לירות לכיוון פלג גופו העליון מטווח קצר. מדיעם המשיך לירות במנהלו גם בהיותו על הארץ. כתוצאה מהירי נפגע המנהל ממספר קליעים בפלג גופו העליון בחזה ובבטן וכן בגפיו התחתונות.

לאחר ביצוע המעשה נמלט מדיעם למשך שנתיים. בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל ציין עו"ד קינן כי "מעשיו של המשיב מלמדים על מסוכנותו לביטחון הציבור שכן מדובר באירוע אלימות קשה אשר בוצע על רקע ויכוח פעוט בעבודה". למדיעם יוחסו עבירות של ניסיון רצח ועבירות בנשק נשיאה והובלה. התיק נחקר על ידי תחנת אופקים במשטרת ישראל.