לציון ונונו בן ה-64 מקריית שמונה מיוחסות עבירות מין בילדים בגילאי שלוש עד שבע, מרביתם של משפחות שפונו מהצפון בעקבות מלחמת חרבות ברזל, וכעת התגלו פרטים חדשים בנוגע לחשוד, כך לפי ראיון עם קצין בכיר במשטרה.

מזעזע: גבר בן 64 ביצע מעשים מגונים בילדים מפונים מהצפון

על החקירה הנוכחית סיפר הקצין: "זה התחיל בעקבות התלונה של הילדה בת ה-4, ולאחר בדיקה במלון דניאל בו שהה החשוד, הבנו שהוא פונה ממלון אחר וגם שם גיששנו עם ההורים, וקיבלנו עוד שמות פוטנציאלים ובדקנו כיוונים".

לאחר מכן, העיד: "לאחר שהשם שלו פורסם בתקשורת קיבלנו תלונה מקטין מהצפון מקריית שמונה על ידו שגולל מסכת התעללות מינית במשך תקופה ארוכה מגיל 6 עד לא מזמן, עד לפחות גיל 13, 14. הוא היה חבר של האבא של המשפחה, החשוד היה מיודד עם אביו של הקורבן והוא ניצל את השהות של אביו שם בשבתות הוא היה מתארח אצלו האבא, ביחד עם הקורבן, ובהתחלה הפגיעות היו קורות כשהאבא היה נוכח בבית, מגיע לשבת". 

האבא לא עלה על זה?
"זה עדיין נמצא בחקירה. הבנו שהאבא ידע ברמה כזו או אחרת. הילד שיתף את האימא, הוא שלח לה הודעה קורעת לב, בווטסאפ, והיא שיתפה אותנו. הוא סיפר לה על התקופה ואיך הוא הכיר את ציון (החשוד) ואיך זה התחיל בתור משחק ולאט לאט הוא פיתה אותו, בהתחלה כמשחק, דגדוגים, סוכריות וכדומה ולאחר מכן זה עבר לפגיעה מינית שיטתית, ורק כשהוא גדל הוא הבין שהוא נפגע, הוא הרגיש אפילו אשם אף על פי שהוא קורבן. מהעדויות עולה רמת תחכום, אותו ציון ביקש מהילד פעם אחת לבוא אליו מכניסה צדדית אחורית שלא ייראו אותו. בהתחלה ציון הכחיש אבל ככל שהחקירה המשיכה והתקדמה הוא אומר 'רק נישקתי את הילדה נשיקה אבהית' או 'רק הורדתי לילד לשנייה את המכנס', דברים כאלה".