ועדת השחרורים תדון בשחרור מוקדם של בני סלע שמרצה עונש של יותר מ-42 שנות מאסר, בחודש מאי הקרוב. סלע הגיש לבקשה לקיצור שליש ועד מועד קיום הדיון, הרשות לשיקום האסיר (רש"א) יצטרכו להגיש דו"ח על מהות הטיפול שעבר ושב"ס יגישו דו"ח מודיעיני. במקביל, קורבנותיו קיבלו לאחרונה הודעה אם הן מעוניינות להגיב על אודות הנושא ולהעביר לוועדה את עמדתן על כך.

חשוב להדגיש כי לנוכח עברו, סלע לא צפוי לזכות בתזכיר חיובי ולכן קשה להסיק שהוא יזכה לקיצור שליש מעונשו. סלע החל לרצות את עונשו בסוף שנת 1999 ואמור להשתחרר בשנת 2042. סלע החל לבצע את פשעיו בשנת 1987 באזור המרכז. בשנת 1993 הואשם בביצוע מעשים מגונים בארבע צעירות בנתניה וכשנתיים לאחר מכן הורשע בתקיפה מינית של קרובת משפחתו, אותה החל לתקוף בהיותה בת שמונה. 

בני סלע, ארכיון (צילום: קובי גדעון, פלאש 90)
בני סלע, ארכיון (צילום: קובי גדעון, פלאש 90)

לאחר חיפוש שנעשה אחריו במשך חודשים רבים בהם הטיל אימה על נשים באזור המרכז, הוא נתפס בדצמבר 1999. במסגרת עסקת טיעון הודה סלע ב-13 עבירות מתוך 20 שהיו בכתב התביעה המקורי. בשנת 2000 נידון סלע ל־35 שנות מאסר (מתוך עונש מצטבר של 220 שנים שביקשה התביעה), העונש החמור ביותר שהוטל על אנס במדינת ישראל עד לאותו מועד. 

ב-2006 סלע העמיד מדינה שלמה על הרגליים לאחר שנמלט מחזקת המשטרה מחניון בית המשפט בתל אביב. משטרת מחוז תל אביב פתחה במצוד רחב היקף וכעבור כשבועיים נלכד סלע בדרכו למחסום משטרתי מאולתר בסמוך למושב רגבה. 

בעת שערעורו עמד בפני בית המשפט העליון, הוא שלח לאחת מקורבנותיו מכתב ארוך, אשר על שליחתו הורשע בהטרדת עד ונידון לתשעה חודשי מאסר על תנאי. במהלך מעצרו הטריד אחת מעובדות הכלא ו בעקבות כך נידון לשנתיים מאסר בפועל. באפריל 2017 הורשע במעשה מגונה בפומבי בפני רופאת שיניים שטיפלה בו, על מעשה זה גזר עליו בית המשפט חצי שנת מאסר נוספת. יולי 2012 גזר עליו בית משפט השלום 4 שנות מאסר נוספות.

בנובמבר 2021 נגזרו עליו 24 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצוי בסך 5,000 שקלים לסוהרת שב"ס, בגין מעשה מגונה שביצע בפניה בעת שעמדה בסמוך לתא מעצרו. בית המשפט קבע כי תקופת המעצר תרוצה במצטבר לעונשי המאסר האחרים אשר נגזרו על סלע בעבר.