גם לפני אתגר הרמדאן, הלוחמות של מג"ב עומדות בקו הראשון – שכם אל שכם עם הלוחמים. לרגל יום האישה אירחנו בפודקאסט של מעריב את רפ"ק סוף חדד, מ"פ בבסיס ההדרכה ולוחמת ותיקה שמצהירה: "אני מכוונת הכי גבוה שאפשר בחיל, ורוצה לראות בעצמי כמפקדת מג"ב הראשונה כאישה".

הימים המתוחים האלה מכניסים את רפ"ק סוף לכוננות שיא ומחזירים אותה לתקופת מבצע שומר חומות, מבצע שהטביע חותם באישיותה ובעיקר בדרך שהיא עושה במג"ב. שומר חומות הפתיע אותנו. פתאום מצאתי את עצמי עם הלוחמים שלי לבד בגזרה ומפקד המרחב אמר לי תעשי את מה שאת יודעת את הכי מכירה את השטח. זה נותן תחושת ביטחון עצומה שמעריכים את העבודה שלי ולקחתי את ההזדמנות בשתי ידיים. נתתי להבין שאני המפקדת בשטח ואני מקבל החלטות. אנחנו לוקחים בחשבון אפשרות להתלקחות בתקופת הרמדאן ואנחנו נערכים בהתאם. בבית יודעים לא לשאול יותר מדי ובכל אירוע חריג אני מוצאת את העיתוי ליצור קשר ולעדכן לשלומי לא מעבר".

לרגל יום האישה שיחול מחר דיברה רפ"ק חדד על החוויה הייחודית של שירות כלוחמת. "אני מאמינה במג"ב וחייבת לציין כי בשנים האחרונות אני מזהה את הפתיחות ואת השאיפה לשיוויוניות", אמרה, "לא חשבתי לרגע אפילו בחלומות הרעים שלי שזה לא יכול לקרות ובכל זאת אדע למצות את עצמי במקום אחר שבו אוכל להתפתח ללא סייג". 

הקצינה, שחושפת DND של לוחמת מספרת כי לא הגיעה מבית של לוחמים אבל הצליחה להדביק "במחלה" גם את אחיה שלפני כשנה סיים שירות כלוחם במג"ב. "אני לא רואה בעיניים. מאז שהייתי ילדה הייתי טום בוי, שאפתנית, שלא רוצה לעצור וחושבת רק להצליח ולהצטיין. ככה אני בכל מקום שבו אני נמצאת וכך גם בשירות במג"ב. אני שואפת ומכוונת לטופ, לפקד על לוחמים בשטח".

בת 30 בלי זוגיות ועם יום עמוס, זה לא מלחיץ את ההורים?
"זה מאתגר ואני לא נבהלת מאתגרים. סיימתי לפני כחודש זוגיות וכשזה יבוא זה יבוא. במג"ב הפנמנו כבר שזוגיות, משפחה ולוחמה הולכים ביחד".

חווית הטרדות מיניות בשירות?
"לא . שמעתי שזה קיים דרך התקשורת אבל אני יודעת שזה קיים בכל מקום. כמו בכל דבר צריך להציב גבולות. אני מכבדת את כולם אבל לא נותנת לאף אחד לדרוך עליי".

רפ"ק סוף נמנתה בעבר כשחקנית נבחרת ישראל והפועל חדרה בכדורגל אבל כמו הרבה דברים בחיים ברגע שהתגייסה למג"ב ונדבקה בחיידק היא החליטה לשים הכל מאחוריה ולהתמקד במה שהיא הכי אוהבת ועושה את זה על הצד הטוב ביותר. "אני חושבת שאני מצליחה למצות את עצמי במג"ב ועושה זאת בצורה טובה עד עתה".