גבר כבן 50 נורה היום (שני) למוות ברחוב האדמו"ר האמצעי בלוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א מצאו אותו ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותו. כמו כן, גבר נוסף שנפצע באירוע באורח קשה פונה לבית החולים. 

השניים נמצאו בשתי זירות סמוכות, אך להערכת המשטרה בשלב ראשוני זה, השניים נורו באותה זירה - וחבריו של ההרוג ניסו לפנות אותו עצמאית, ונטשו אותו לאחר שמת מפצעיו. בתוך כך,  במסגרת חקירת המשטרה נעצר חשוד תושב המקום בשנות השלושים לחייו. 

זירת הרצח בלוד (צילום: דוברות המשטרה)
זירת הרצח בלוד (צילום: דוברות המשטרה)

מדובר ברצח השלישי ביממה האחרונה, לאחר שאם לארבעה נמצאה ללא רוח חיים בדירה בעפולה. כמו כן, גופת גבר נמצאה בחניון בית העלמין בראשון לציון. באירוע נוסף, גבר כבן 30 נפצע באורח קשה לאחר שנפגע באירוע אלימות בשגב שלום. הוא פונה לבית החולים סורוקה עם פציעות חודרות. 

תושב עפולה בשנות ה-40 לחייו ואחיו נעצרו בחשד למעורבות ברצח האישה. את הדיווח מסר בן זוגה של הקורבן, איתו יצאה במשך כשנה. כוחות משטרה שהגיעו למקום הזעיקו את צוות מד"א שקבע את מותה במקום. מבדיקה ראשונית נמצאו סימני חבלה על גופה ונקבע שמדובר במוות שאינו טבעי, קרי רצח.

הנרצחת שייכת לקהילת בני המנשה, מאוד מוכרת ברווחה, ממעמד סוציו אקונומי נמוך. היו לה ארבעה ילדים, וארבעתם נלקחו ממנה עקב אי יכולתה לטפל בהם.

השוטרים אספו ממצאים בזירה ועיכבו לחקירה את בן זוגה של המנוחה ואת אחיו. הם נלקחו לתחנת המשטרה. בהמשך יובאו השניים לבימ"ש השלום בנצרת שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם. מהחקירה עולה כי בני הזוג ניהלו קשר בשנה האחרונה ואתמול יצאו לבלות. מששבו הביתה, בהמשך הלילה התקבל הדיווח על מצבה של האישה.