יממה בלבד לאחר כתב האישום נגד תוקפיו: רימון הושלך הלילה (רביעי) לעבר חצר ביתו של ויקי עזרא, בעל דוכן "לחם חביתה" בנתניה. הפיצוץ עורר בהלה רבה בשכונת המגורים, ונגרם נזק בחצר הבית, אך לא היו נפגעים בנפש.

שוב איומים על "לחם חביתה": רימון הלם התפוצץ בכניסה למסעדה המפורסמת
לא גיבורי ישראל: אלמונים תקפו את בעל דוכן "לחם חביתה" בנתניה

כוחות משטרה שהגיעו למקום מיד לאחר שלוחמי האש השתלטו על השריפה שפרצה, איתרו שרידי פריט אמל"ח בחצר הבית, וחבלן המשטרה העביר את הפריט להמשך בחינה ומיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי.

זוהי התקרית השנייה מזה שבוע, כאשר לפני חמישה ימים בלבד הושלך רימון הלם לעבר דוכן "לחם חביתה" בנתניה. לא היו נפגעים באירוע, וחבלן משטרה ניטרל את הפריט והעבירו למעבדות הזיהוי הפלילי. 

ויקי עזרא, בעל הדוכן לחם חביתה (צילום: צילום מסך לפי סעיף 27א)
ויקי עזרא, בעל הדוכן לחם חביתה (צילום: צילום מסך לפי סעיף 27א)

בתחילת החודש, נעצרו עומרי מאיוסט בן ה-26, רועי בונקר בן ה-37 וגבי חנני בן ה-29 נעצרו בחשד שתקפו את בעלי הדוכן המזון הפופולרי. השלושה נעצרו במקרה, כאשר בלשי תחנת נתניה היו עדים לאירוע במהלך פעילות באזור התעשייה בעיר, וזיהו את שלושת החשודים - חלקם רעולי פנים, כשהם תוקפים באגרופים ובלום ברזל את בעל הדוכן ואת בנו.

מחקירת המשטרה עלה כי לאירוע התקיפה קדם אירוע אלים בשעות הבוקר בעקבות ויכוח על חנייה כשאחד החשודים הבהיר לבעלי לחם חביתה, "אני אחזור לכאן ואראה לכם". לטענת המשטרה השלושה הגיעו בשעות הערב כדי לסגור חשבון כשהם חמושים לדבריה באלות, לום סכין ורעלות על הפנים.

עו"ד ג'קי סגרון, המייצג את מאיוסט ובונקר: "המשטרה מיהרה לעצור את מרשיי. כל האירוע לכאורה מתועד ובתיעוד , אם היו אוספים את הפרטים היו נחשפים לפרטים אחרים ולא בהכרח שהלקוחות שלי היו נעצרים. החוקרים לא צפו בסרטונים ממש וזה לא תקין. אני מניח שהתמונה תתבהר ומרשיי ישוחררו".