בחקירה שהתנהלה בתחנת זכרון יעקב התגלה מקרה מזעזע של חשד להתעללות בחסרי ישע. תושבת בנימינה נעצרה בחשד שנהגה לכלוא את ילדיה בתוך כלוב בבית. אתמול (ראשון) הגיעו שוטרי תחנת זכרון יעקב לבית בבנימינה במהלך פעילות אופרטיבית יזומה עקב קבלת מידע על התעללות בחסר ישע.

אחראי על סנכרון מנגנוני חמאס: זה הבכיר שחוסל בשיפא
שוב חזרנו לשיפא: ישראל לא מסוגלת "לנקות" אזורים בעזה | יעקב פרי

בתוך כך, השוטרים איתרו בבית בו מתגוררת האם יחד עם בן זוגה ושלושת ילדיה מספר כלובים בהם על פי החשד כלאה האם את הילדים לעיתים קרובות כעונש על התנהגותם. כאמור, האם נעצרה על ידי השוטרים בגין כליאת שווא, הזנחת ילד והתעללות בקטין חסר ישע. 

גורמי רווחה ממועצת בנימינה-גבעת עדה אשר הוזעקו למקום והחלו בטיפול מיידי בכל ילדי הבית. האם בשנות ה-30 לחייה, תושבת בנימינה נעצרה במקום והובאה לחקירה בתומה נכלאה. היום בית המשפט השלום בחדרה שחרר את האם החשודה בתנאים מגבילים בהרחקה מעיר מגוריה ומילידה. החקירה נמשכת.

מפקד תחנת זכרון יעקב, סנ"צ גלעד פרטוק: "מדובר באחד המקרים החמורים והקשים בהם נתקלתי, מדובר בתינוק אשר הושאר לבדו בכלוב ברזל סגור שגודלו לא עולה על חצי מטר ללא יכולת לצאת מהמקום. המשטרה בשת"פ עם גורמי רווחה של מועצת בנימינה ביצעו פעולות חרום לצורך דאגה מיידית לשאר ילדי המשפחה שהיו במקום , אנו רואים בחומרה כל פגיעה בחסרי ישע ונפעל ביד קשה בטיפול במקרה".

מפקד תחנת זכרון יעקב סנצ גלעד פרטוק. קרדיט: דוברות המשטרה (צילום :דוברות המשטרה)