מח"ש סיימה את חקירתה בהקשר לשוטר מאזור המרכז החשוד בביצוע עבירות מין לכאורה בקטין בן חמש, חבר של בנו. בתלונה שהגישה תושבת פ"ת לפני כחודש וחצי, תחילה במשטרת פ"ת ולאחר מכן במח"ש, טענה המתלוננת כי בנה וקטין נוסף לפחות עברו תקיפה מינית על ידי אב של אחד מהילדים בגן של בנה.

שלושה ימים בלבד לאחר שנגנב: ספר התורה הייחודי הושב לבית הכנסת בבני ברק
חשד: נערים התעללו בכלב והשליכו אותו לבור מים

לדבריה, בעת בבית ביקור של החבר, כך עולה החשד, ביצע בו אביו של החבר מעשים מגונים. המתלוננת סיפרה כשהגיעה לאסוף את בנה בעת שהיו בדרכם הביתה, הוא חשף בפניה כי אביו של חברו נגע בגופו במקומות מוצנעים לכאורה. עם המידע שבידה פנתה האם בתמימות אל הוריו של חברו של בנה ותהתה אם מישהו נגע בו. לאחר שההורים הכחישו, פנתה המתלוננת אל הגננת, שהפנתה אותה לאגף גני הילדים בעירייה שם הנחו אותה להגיש תלונה במשטרה.

עם קבלת תלונה במשטרה ב-20.01 התבקשה המשטרה לפנות למח"ש מאחר ומדובר בשוטר. עתה כך עולה, סיימה מח"ש את החקירה והעבירה את התיק לבחינת הפרקליטות לצורך קבלת החלטה אם להגיש כתב אישום נגד השוטר. 

ממח"ש נמסר בתגובה: "החקירה בתיק הסתיים והועבר לפרקליטות לצורך קבלת החלטה".

ממקורבו של הקטין נמסר: "אנחנו עדין בסערת רגשות. מהקטין נגבתה עדות במח"ש על ידי חוקרים מומחים בטיפול בקטינים, הוא גולל את שחווה ואנחנו מקווים ומצפים שיוגש נגד השוטר כתב אישום.