חשד לרצח בגליל התחתון: אמיר דואהדה בן ה-16 נורה הלילה (שבת) למוות בטמרה. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום, העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו במצב אנוש לבית החולים, אולם שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. 

דובר המשטרה: "סוכלו למעלה מ-200 מקרי רצח, אבל הפשיעה במגזר עדיין גואה" | פודקאסט מעריב

כוחות משטרה גדולים שהגיעו לזירה, פתחו בחקירת נסיבות האירוע, באיסוף ממצאים מהזירה ובמקביל בסריקות לאיתור החשודים במעשה. על פי החשד הרקע לאירוע הוא סכסוך בין שתי משפחות פשיעה המאם ואבו אלהיגא.

מחקירה ראשונית עולה החשד כי הירי בוצע לעבר בית אחת המשפחות ולעבר חצר הבית וכתוצאה מכך נפגע כאמור דואהדה באורח אנוש ובהמשך נקבע מותו. לא ברור מי היה היעד לחיסול עדיין, אבל הירי בוצע לעבר קבוצה שהוא היה חלק ממנה.

בתוך כך, כמעט 16 אחרי שחוסל עו"ד יורם חכם בפיצוץ מטען באירוע שהסעיר את המדינה ונשאר עדין בלתי מפוענח, חוסל הבוקר עו"ד ג'אמל ח'יר מאבו סנאן בפיצוץ מטען שהוצמד לרכבו. עו"ד ח'יר פונה באורח אנוש למרכז הרפואי לגליל בנהריה במצב אנוש אולם שם נקבע מותו. הוא הוא הקורבן ה-38 במגזר הערבי מתחילת השנה, כשחשוב להדגיש שברוב חודש פברואר לא התרחשו אירועי אלימות במגזר הערבי ככל הנראה בשל המלחמה בעזה.

חובשת רפואת חירום במד"א ברא עלי סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב בוער. תוך כדי שמירה על בטיחות כיבינו את האש ומיד חילצנו את הגבר שהיה מחוסר הכרה וסבל מכוויות נרחבות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".