אישה כבת 40 נורתה הבוקר (ראשון) למוות באירוע ירי בדירה בקומה השביעית בבניין מגורים ברחוב ג'ו עמר באשדוד. מפרטים חדשים מהחקירה עולה כי בדירה בה התרחש האירוע התגוררה האישה יחד עם בעלה שאול פרץ, עבריין המוכר למשטרה שנפצע גם הוא באורח בינוני, בנה בן החמש וביתו של בעלה המשרתת בימים אלה בצבא ונפצע באורח קל. האקדח שנתפס בזירה הועבר לבדיקת מעבדה במטרה לנסות ולדלות ממנו דגימות דנ"א שיאפשרו את זיהוי החשוד.

החיילת מתעשתת תוך רגע ופותחת באש: צפו בתיעוד הדרמטי של הרצח באשדוד

פרץ, במקור תושב חולון שמעסיק רבות את היחידה המרכזית במשטרה מחוז תל אביב, נאשם בתיק הרצח של יוסי שריקי. לאשדוד הוא הוגלה במסגרת מעצר בית שהושת עליו במהלך ניהול התיק בעניינו רחוק מאזור ת"א והמרכז, שם הוא נמצא במספר סיכוסוכים, שנחקרים על ידי ימ"ר תל אביב. הוא נפצע בחודש פברואר בפיצוץ מטען ומאז נמצא בסכסוך עם עבריינים בתל אביב, בהם דניאל זרוג.

בכתב האישום שהוגש נגד ברצח שריקי נטען כי היה חברו, אולם דרש ממנו לנתק את קשריו עם זרוג. מששריקי לא נענה לדרישותיו, הוא ויחד עם ארבעה נוספים, ירו בו למוות. פרץ מוכר למשטרה בעיקר בתחום ההלוואות וגביית דמי חסות. לאשדוד הוא "הוגלה" עם אזיק אלקטרוני ותחת פיקוח של רעייתו ואחיינתה החיילת, במסגרת מעצר בית שהושת עליו במהלך ניהול התיק בעניינו רחוק מאזור ת"א והמרכז, שם הוא נמצא במספר סכסוכים פתוחים, שנחקרים על ידי ימ"ר תל אביב. 

פרץ התקין מבעוד מעוד בדלת הבית מצלמה מחשש שעוקבים ומחפשים אחריו. אולם, בשעות הבוקר ראתה האישה במצלמות אדם לבוש במדי צבא ולאחר שפתחה לו את הדלת, הוא נכנס פנימה ופתח באש ללא הרף. אחד הכדורים פילח את ליבה של האישה שנפצעה באורח אנוש ובהמשך כאמור נקבע מותה. במהלך האירוע, הילד נמלט החוצה בצעקות: "פגעו באמא, פגעו בלב שלה. זה הדם שלה", במקביל החיילת ניסתה להשיב באש באמצעות הנשק הצהלי שלה, אולם היא לא פגעה ככל הנראה בחשוד שנמלט מהזירה תוך שהוא משאיר את אקדחו במקום. 

שכנים בבניין, בו מתגורר בין היתר ראש עיריית אשדוד, סברו שמדובר בנפצים ורק לאחר שהם זיהו את קולות האמבולנסים הם הבינו שהם היו עדים לזירת ירי. אחד השכנים סיפר כי מדובר בזירה קשה. 

מפקד מרחב לכיש נצ"מ רועי ולדמן קיים לפני זמן קצר הערכת מצב בזירה, במהלכה הנחה על פעולות החקירה להמשך תוך מיצוי כלל האמצעים והכוחות לאיתור החשוד, ובהתאם להחלטת מפקד מחוז הדרום ניצב אמיר כהן, החקירה הוטלה על היחידה המרכזית בלכיש.

פראמדיק מד"א דן בן ישי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את האישה שוכבת כשהיא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פציעות חודרות בגופה. מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה תוך כדי פינוי לבית החולים. גבר כבן 38 וצעירה כבת 20 שכבו בסמוך כשהם בהכרה וסובלים מפציעות חודרות בגופם. הענקנו להם טיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו של הגבר בינוני והצעירה קל".